İnternet ve sosyal medya araştırmaları el kitabı : (Record no. 47276)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01985cam a2200325 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 67813
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219011505.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 100619s2012|||||||||||||bf|||001|0|tur||
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 6054538136
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9786054538133
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası T 658.83 POY
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Poynter, Ray.
9 (RLIN) 74895
240 ## - TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı The handbook of online and social media research : tools and techniques for market researchers.
Eserin dili Turkish.
245 14 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı İnternet ve sosyal medya araştırmaları el kitabı :
Başlığın geri kalanı Pazar araştırmaları için araçlar ve teknikler /
Sorumluluk bildirimi, vb. Ray Poynter.
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ
Sürüm bildirimi 1st ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. İstanbul :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Optimist,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 2012.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam xxiii, 552 ;
Boyutlar 23 cm.
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi Optimist Yayın ;
Cilt/seri atama no.271
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. "Drawing together the new techniques available to the market researcher into a single reference, The Handbook of Online and Social Media Research explores how these innovations are being used by the leaders in the field. This groundbreaking reference examines why traditional research is broken, both in theory and practice, and includes chapters on online research communities, community panels, blog mining, social networks, mobile research, e-ethnography, predictive markets, and DIY research"--
Kaynak atama Provided by publisher.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. "The book will become the key reference point for research practitioners and buyers as they move from their security blanket of traditional research, with its outdated notions of science and reliability, into the maelstrom that is unfolding in the post Web 2.0 world of Twitter, community panels, Facebook, and YouTube"--
Kaynak atama Provided by publisher.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Internet searching.
9 (RLIN) 36587
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Marketing research.
9 (RLIN) 49932
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Social media.
9 (RLIN) 74896
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Şensoy, Ümit,
Relator terim trans.
9 (RLIN) 70832
710 ## - EK GİRİŞ--KURUM ADI
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı Optimist Yayınları.
9 (RLIN) 69801
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   T 658.83 POY T 326805 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Türkçe Roman Dışı / Turkish Non Fiction (HS) 31.05.2013
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.