Think like a scientist in the classroom / (Record no. 47459)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01867pam a2200445 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 68075 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219011601.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 110228s2012||||miua|||c|b||||001|0|eng|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2011003704 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 1610801709 (lib. bdg.) |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9781610801706 (lib. bdg.) |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI | |
Sistem kontrol numarası | (IMchF)fol13606521 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | ICrlF |
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU | |
Kimlik doğrulama kodu | pcc |
050 04 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | Q175.2 |
Materyal numarası | .H56 2012 |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 507.8 |
Sürüm bilgisi | 23 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Hindman, Susan. |
9 (RLIN) | 75388 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Think like a scientist in the classroom / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | by Susan Hindman. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Ann Arbor, Mich. : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Cherry Lake Pub., |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 2012. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | 32 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | col. ill. ; |
Boyutlar | 25 cm. |
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ | |
Süreli yayın bildirimi | Science explorer junior |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 31) and index. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Offers advice to students on how to learn to think like a scientist in the classroom by observing what is going on, asking questions, guessing the answers, designing experiments to test ideas, gathering materials to do the experiments, writing down what happens, and making a conclusion. and contains ideas for several projects. |
521 0# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | 5.7 |
Kaynak | Follett Library Resources |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | 3-6 |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | 3-6 |
Kaynak | Follett Library Resources |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Classroom environment |
Form alt bölümü | Juvenile literature. |
9 (RLIN) | 75389 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Science |
Genel alt bölüm | Experiments |
Form alt bölümü | Juvenile literature. |
9 (RLIN) | 1470 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Science |
Genel alt bölüm | Methodology |
Form alt bölümü | Juvenile literature. |
9 (RLIN) | 10307 |
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Classroom environment. |
9 (RLIN) | 60429 |
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Science |
Genel alt bölüm | Experiments. |
9 (RLIN) | 30 |
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Science |
Genel alt bölüm | Methodology. |
9 (RLIN) | 391 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Classroom environment. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 60429 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Science |
Genel alt bölüm | Experiments. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 30 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Science |
Genel alt bölüm | Methodology. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 391 |
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI | |
Tek biçim eser adı | Science explorer junior. |
9 (RLIN) | 75390 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Son ödünç verme tarihi | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
21.12.2024 | 1 | E 507.8 HIN /I | T 318297 | 21.12.2024 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | Primary (PS) | 03.07.2013 |