Öğretme ; yürekleriyle öğrensinler / (Record no. 47610)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01656cam a2200397 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 68229
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219011647.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 040330s2010|||||||a|||||b||||001|0dtur|d
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 6054233246
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9786054233243
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası P 371.102 BAR
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Barth, Roland S.
9 (RLIN) 75798
240 ## - TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı Learning by heart.
Eserin dili Turkish.
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Öğretme ; yürekleriyle öğrensinler /
Sorumluluk bildirimi, vb. by Roland S. Barth.
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ
Sürüm bildirimi 1st ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. İstanbul :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. İstanbul Kültür Üniversitesi,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 2010.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam xii, 172 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill. ;
Boyutlar 23 cm.
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi İstanbul Kültür Üniversitesi Yayın ;
Cilt/seri atama no.119
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Addresses the issue of school reform, showing how principals, teachers, and other school people can create learning environments rich in community, learning, and leadership.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Education
Genel alt bölüm Aims and objectives
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 23170
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational change
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 19589
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Effective teaching
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 52614
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Group work in education
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 60399
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning.
9 (RLIN) 124
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Cooperative learning.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 35169
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Education
Coğrafi alt bölüm United States
Genel alt bölüm Aims and objectives.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 1215
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational change.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 61740
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning and scholarship.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 23165
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teaching
Coğrafi alt bölüm United States.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 52615
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Akyor, Ayşın,
Relator terim trans.
9 (RLIN) 75799
710 ## - EK GİRİŞ--KURUM ADI
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı İstanbul Kültür Üniversitesi.
9 (RLIN) 75800
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 371.102 BAR T 337171 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 10.07.2013
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.