Öğretme ; yürekleriyle öğrensinler / (Record no. 47610)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01656cam a2200397 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 68229 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219011647.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 040330s2010|||||||a|||||b||||001|0dtur|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 6054233246 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9786054233243 |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | P 371.102 BAR |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Barth, Roland S. |
9 (RLIN) | 75798 |
240 ## - TEK BİÇİM ESER ADI | |
Tek biçim eser adı | Learning by heart. |
Eserin dili | Turkish. |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Öğretme ; yürekleriyle öğrensinler / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | by Roland S. Barth. |
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ | |
Sürüm bildirimi | 1st ed. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | İstanbul : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | İstanbul Kültür Üniversitesi, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 2010. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | xii, 172 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill. ; |
Boyutlar | 23 cm. |
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ | |
Süreli yayın bildirimi | İstanbul Kültür Üniversitesi Yayın ; |
Cilt/seri atama | no.119 |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Addresses the issue of school reform, showing how principals, teachers, and other school people can create learning environments rich in community, learning, and leadership. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Education |
Genel alt bölüm | Aims and objectives |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 23170 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Educational change |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 19589 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Effective teaching |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 52614 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Group work in education |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 60399 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Learning. |
9 (RLIN) | 124 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Cooperative learning. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 35169 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Education |
Coğrafi alt bölüm | United States |
Genel alt bölüm | Aims and objectives. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 1215 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Educational change. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 61740 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Learning and scholarship. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 23165 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Teaching |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 52615 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Akyor, Ayşın, |
Relator terim | trans. |
9 (RLIN) | 75799 |
710 ## - EK GİRİŞ--KURUM ADI | |
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı | İstanbul Kültür Üniversitesi. |
9 (RLIN) | 75800 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 371.102 BAR | T 337171 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 10.07.2013 |