Öğretmenin sihirli şapkası / (Record no. 47782)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 00608nam a2200205 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 68639 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219011726.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 130821n||||||||||||||||||||||000|0|eng|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9789755870557 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | KOLkk |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Akal, Aytül, |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1952- |
9 (RLIN) | 20656 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Öğretmenin sihirli şapkası / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | by Aytül Akal. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | İstanbul : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Uçanbalık, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 2011. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | 40 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | col., ill. ; |
Boyutlar | 29 cm. |
546 ## - DİL NOTU | |
Dil notu | Turkish. |
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Teachers |
Form alt bölümü | Fiction. |
9 (RLIN) | 5491 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Son ödünç verme tarihi | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
21.12.2024 | 2 | TEF AKA /I | T 327145 | 21.12.2024 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | Primary (PS) | 21.08.2013 |