Whatever it takes : (Record no. 47831)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01179nam a2200313 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 68775 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219011731.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 130905n2004||||||||||||||||||000|0|tur|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 1932127283 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | KOLn |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | P 371.207 WHA |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Whatever it takes : |
Başlığın geri kalanı | How professional learning communities respond when kids don't learn / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | by Richard DuFour...[et al.]. |
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ | |
Sürüm bildirimi | 1st ed. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | India : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | National Educational Service, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 2004. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | xvi, 263 p ; |
Boyutlar | 23 cm. |
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ | |
Süreli yayın bildirimi | Education / School improvement |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references. |
546 ## - DİL NOTU | |
Dil notu | Turkish. |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Learning disabled children. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 76167 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Professional learning communities. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 76168 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Response to intervention (Learning disabled children) |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 76169 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | School improvement programs. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 23172 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | DuFour, Richard. |
9 (RLIN) | 76170 |
710 ## - EK GİRİŞ--KURUM ADI | |
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı | National Educational Service. |
9 (RLIN) | 76171 |
926 ## - | |
-- | Destiny Material Type |
-- | Paperback |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 371.207 WHA | T 327181 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 05.09.2013 |