The Jossey-Bass reader on educational leadership / (Record no. 48104)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 03565pam a2200409 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 69624 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219011810.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 060821s2007||||caua|||f|b||||000|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2006026759 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0787984000 (pbk.) |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9780787984007 (pbk.) |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI | |
Sistem kontrol numarası | (IMchF)fol11293514 |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI | |
Sistem kontrol numarası | (OCoLC)ocm71192711 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | BAKER |
-- | C#P |
-- | YDX |
-- | YDXCP |
-- | DLC |
-- | ICrlF |
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU | |
Coğrafi alan kodu | n-us--- |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB2806 |
Materyal numarası | .J597 2007 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | P 371.2 JOS |
Sürüm bilgisi | 22 |
245 04 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | The Jossey-Bass reader on educational leadership / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | introduction by Michael Fullan. |
246 30 - DEĞİŞKEN BAŞLIK BİÇİMİ | |
Uygun başlık/Kısa başlık | Educational leadership |
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ | |
Sürüm bildirimi | 2nd ed. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | San Francisco, CA : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Jossey-Bass, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2007. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | xxi, 472 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill. ; |
Boyutlar | 23 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references. |
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU | |
Biçimlendirilmiş içindekiler notu | "Give me a lever long enough--and single-handed I can move the world" / Peter M. Senge -- The nature of leadership / John W. Gardner -- Level 5 leadership / Jim Collins -- The unheroic side of leadership : notes from the swamp / Jerome T. Murphy -- The five practices of exemplary leadership / James M. Kouzes and Barry Z. Posner -- Leadership as stewardship : "who's serving who?" / Thomas J. Sergiovanni -- An educational credo for a time of crisis and urgency / David E. Purpel -- Becoming a trustworthy leader / Megan Tschannen-Moran -- The manager as politician / Lee G. Bolman and Terrence E. Deal -- The authentic leader / Robert Evans -- Culture in question / Roland S. Barth -- Understanding change / Michael Fullan -- Transformation school leadership in a transactional policy world / Kenneth A. Leithwood -- Eight roles of symbolic leaders / Terrence E. Deal and Kent D. Peterson -- Risk / Roland S. Barth -- Understanding the normative system / Phillip C. Schlechty -- Power standards : how leaders add value to state and national standards / Douglas B. Reeves -- Standards for school leaders / Interstate School Leaders Licensure Consortium -- Making differences matter : a new paradigm for managing diversity / David A. Thomas and Robin J. Ely -- Teaching all students : celebrating diverse minds / Mel Levine -- Gender and race as factors in educational leadership and administration / Cherry A. McGee Banks -- Gender and supervision / Charol Shakeshaft, Irene Nowell, and Andy Perry -- The work of principals and their preparation : addressing critical needs for the twenty-first century / Carolyn Kelley and Kent D. Peterson -- Teacher leadership : ideology and practice / Ann Lieberman, Ellen R. Saxl, and Matthew B. Miles -- Lasting leadership : a study of high leadership capacity schools / Linda Lambert -- Resourcefulness: restraint and renewal / Andy Hargreaves and Dean Fink. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | A collection of book excerpts, articles, and reports that addresses six themes in educational leadership, including principles of leadership, moral leadership, culture and change, standards and the system, diversity and leadership, and the future of leadership. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Educational leadership |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 60409 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | School management and organization |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 61739 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Leadership. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 36123 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Schools |
Genel alt bölüm | Administration |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 60418 |
710 2# - EK GİRİŞ--KURUM ADI | |
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı | Jossey-Bass Inc. |
9 (RLIN) | 76452 |
926 ## - | |
-- | Destiny Material Type |
-- | Paperback |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 371.2 JOS | T 318989 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 14.11.2013 |