Wizard things to make and do / (Record no. 48813)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 00644nam a2200217 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 70489 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219011940.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 021127s2012||||xx||||||||||||000|0|eng|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9780746071243 |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI | |
Sistem kontrol numarası | (KOC)1069309837464DC6B1247A9799B2CF76 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | KOLkk |
Düzeltme birimi | KOC |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Gilpin, Rebecca |
9 (RLIN) | 67737 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Wizard things to make and do / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | by Rebecca Gilpin. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | London : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Usborne, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 2012 |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | 30 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | col., ill. ; |
Boyutlar | 29 cm. |
546 ## - DİL NOTU | |
Dil notu | English. |
650 #8 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Magic. |
9 (RLIN) | 1086 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | 793.8 GIL /I | T 309037 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | Primary (PS) | 19.01.2014 |