Puff & bunn & lemm & sloo : (Record no. 49289)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 00647nam a2200217 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 71023 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219012041.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 140206n||||||||||||||||||||||000|0|eng|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9786053740926 |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI | |
Sistem kontrol numarası | (VKV)71023 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | KOLkk |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Puff & bunn & lemm & sloo : |
Başlığın geri kalanı | taşıtlar / |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | İstanbul : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Final Kültür Sanat Yayınları, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 15 cm. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | 24 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | col., ill. ; |
Boyutlar | 16 cm. |
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ | |
Süreli yayın bildirimi | Puff & bunn & lemm & sloo |
546 ## - DİL NOTU | |
Dil notu | Turkish |
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Vehicles |
Form alt bölümü | Fiction. |
9 (RLIN) | 65523 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | TEF PUF /I | T 327709 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | Primary (PS) | 06.02.2014 |