The struggling reader : (Record no. 50591)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01549cam a22003734a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 72965
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219012505.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 060302s2006||||nyua|||||b||||001|0|tur|d
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 043961659X
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI
Sistem kontrol numarası (IMchF)fol11014723
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi ICrlF
Transkripsiyon birimi ICrlF
Düzeltme birimi ICrlF
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası P 372.43 COO /O
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Cooper, J. David.
9 (RLIN) 79910
245 14 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı The struggling reader :
Başlığın geri kalanı interventions that work /
Sorumluluk bildirimi, vb. J. David Cooper, David J. Chard, Nancy D. Kiger.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. New York :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Scholastic,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2006.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam 208 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill. ;
Boyutlar 25 cm.
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi Theory and practice
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 203-206) and index.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Provides intervention instruction for struggling readers that covers the most important aspects of literacy including oral language, phonemic awareness, word recognition, vocabulary, fluency, comprehension, and writing.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Reading (Elementary)
9 (RLIN) 22976
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Reading disability.
9 (RLIN) 79911
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Reading
Genel alt bölüm Remedial teaching.
9 (RLIN) 79912
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Reading disability.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 79911
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Reading.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 749
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Reading
Genel alt bölüm Remedial teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 79912
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Chard, David J.
9 (RLIN) 79913
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Kiger, Nancy D.
9 (RLIN) 79914
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı Theory and practice (New York, N.Y.)
9 (RLIN) 38727
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 372.43 COO /O T 319346 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 15.09.2014
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.