The struggling reader : (Record no. 50591)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01549cam a22003734a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 72965 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219012505.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 060302s2006||||nyua|||||b||||001|0|tur|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 043961659X |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI | |
Sistem kontrol numarası | (IMchF)fol11014723 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | ICrlF |
Transkripsiyon birimi | ICrlF |
Düzeltme birimi | ICrlF |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | P 372.43 COO /O |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Cooper, J. David. |
9 (RLIN) | 79910 |
245 14 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | The struggling reader : |
Başlığın geri kalanı | interventions that work / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | J. David Cooper, David J. Chard, Nancy D. Kiger. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | New York : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Scholastic, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2006. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | 208 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill. ; |
Boyutlar | 25 cm. |
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ | |
Süreli yayın bildirimi | Theory and practice |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 203-206) and index. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Provides intervention instruction for struggling readers that covers the most important aspects of literacy including oral language, phonemic awareness, word recognition, vocabulary, fluency, comprehension, and writing. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Reading (Elementary) |
9 (RLIN) | 22976 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Reading disability. |
9 (RLIN) | 79911 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Reading |
Genel alt bölüm | Remedial teaching. |
9 (RLIN) | 79912 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Reading disability. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 79911 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Reading. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 749 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Reading |
Genel alt bölüm | Remedial teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 79912 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Chard, David J. |
9 (RLIN) | 79913 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Kiger, Nancy D. |
9 (RLIN) | 79914 |
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI | |
Tek biçim eser adı | Theory and practice (New York, N.Y.) |
9 (RLIN) | 38727 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 372.43 COO /O | T 319346 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) | 15.09.2014 |