Coaching classroom instruction / (Record no. 51370)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01946nam a2200409 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 74468 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219012656.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 140806s2013||||inu||||f|b||||001|0|eng|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0983351260 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9780983351269 (pbk.) |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI | |
Sistem kontrol numarası | (IMchF)fol15147413 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | ICrlF |
Kataloglama dili | eng |
Transkripsiyon birimi | ICrlF |
Düzeltme birimi | ICrlF |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 371.102/4 |
Sürüm bilgisi | 23 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Marzano, Robert J. |
9 (RLIN) | 7243 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Coaching classroom instruction / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Robert J. Marzano, Julia A. Simms, with Tom Roy, Tammy Heflebower, Phil Warrick. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Bloomington, IN : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Marzano Research Laboratory, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | [2013] |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | xiii, 256 p. ; |
Boyutlar | 28 cm. |
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ | |
Süreli yayın bildirimi | Classroom strategies series |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 231-249) and index. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Demonstrates the importance of coaching--an essential component of effective teaching. The authors guide coaches in giving targeted feedback to teachers and identify specific steps that teachers can take to improve their knowledge and skill. Includes 280 research-based classroom strategies, organized under forty-one elements of effective teaching, to help coaches move teachers through the five levels of Marzano's teacher progress scale. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Classroom environment. |
9 (RLIN) | 60429 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Education |
Genel alt bölüm | Study and teaching. |
9 (RLIN) | 11852 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Effective teaching. |
9 (RLIN) | 23327 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Motivation in education. |
9 (RLIN) | 40364 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Classroom management. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 23089 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Education |
Genel alt bölüm | Study and teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 11852 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Motivation (Psychology) |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 23166 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 2846 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Roy, Tom, |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1954- |
9 (RLIN) | 80797 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Simms, Julia A. |
9 (RLIN) | 80798 |
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI | |
Tek biçim eser adı | Classroom strategies that work. |
9 (RLIN) | 80799 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | 371.102 MAR | T 329263 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | İngilizce Roman Dışı / English Non Fiction (HS) | 13.01.2015 |