Oh, Boris! / (Record no. 52053)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01602pam a2200433 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 75666
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219012842.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 070806s2009|||||||a|||b||||||000|1|eng||
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9780192728791
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI
Sistem kontrol numarası (IMchF)fol11689601
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi KOCn
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası BEF WES /I
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Weston, Carrie.
9 (RLIN) 60595
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Oh, Boris! /
Sorumluluk bildirimi, vb. [text by] Carrie Weston ; [illustrations by] Tim Warnes.
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ
Sürüm bildirimi big book ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Oxford :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Oxford University Press,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 2009.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam [32] p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar col. ill. ;
Boyutlar 37 cm.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. When a new bear comes to school, all the other animals are afraid of him until he saves them from the Rat Pack bullies.
521 0# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu 2.3
Kaynak Follett Library Resources.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu K-3.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu K-3
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Animals
Form alt bölümü Juvenile fiction.
9 (RLIN) 6145
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Bears
Form alt bölümü Juvenile fiction.
9 (RLIN) 42116
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Grizzly bear
Form alt bölümü Juvenile fiction.
9 (RLIN) 60596
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Schools
Form alt bölümü Juvenile fiction.
9 (RLIN) 28196
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Animals
Form alt bölümü Fiction.
9 (RLIN) 5476
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Bears
Form alt bölümü Fiction.
9 (RLIN) 6424
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Grizzly bear
Form alt bölümü Fiction.
9 (RLIN) 60597
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Schools
Form alt bölümü Fiction.
9 (RLIN) 2644
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Animals
Form alt bölümü Fiction.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 5476
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Bears
Form alt bölümü Fiction.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 6424
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Grizzly bears
Form alt bölümü Fiction.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 60598
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi School stories.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 2645
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Warnes, Tim,
Relator terim ill.
9 (RLIN) 47874
926 ## -
-- Destiny Material Type
-- Paperback
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   BEF WES /I T 320758 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library Primary / Fiction / English Big Books (PS) 21.04.2015
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.