Responding to literature 3-6 : (Record no. 52716)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01665pam a2200373 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 76539 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219012959.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 081229s2002|||||||a|||f||||||000|0|eng|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9781574718102 (pbk.) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | KOLn |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | P 372.623 HET /I |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Hetzel, June. |
9 (RLIN) | 82284 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Responding to literature 3-6 : |
Başlığın geri kalanı | activities that build confident readers and writers / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | written by June Hetzel. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Huntington Beach, CA : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Creative Teaching Press, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2002. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | 63 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill. ; |
Boyutlar | 28 cm. |
500 ## - GENEL BİLGİ | |
Genel not | "3-6. |
500 ## - GENEL BİLGİ | |
Genel not | "CTP 3368 3-6"--Cover. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Contains mini-lessons, activities, reproducibles, and graphic organizers designed to help students in grades three and six improve their writing skills. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Creative activities and seat work. |
9 (RLIN) | 27185 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | English language |
Genel alt bölüm | Composition and exercises |
-- | Study and teaching (Elementary) |
9 (RLIN) | 49049 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Literature |
Genel alt bölüm | Study and teaching (Elementary) |
9 (RLIN) | 22974 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Teaching |
Genel alt bölüm | Aids and devices. |
9 (RLIN) | 1240 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Creative activities. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 20439 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | English language |
Genel alt bölüm | Composition and exercises |
-- | Study and teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 26673 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Literature |
Genel alt bölüm | Study and teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 11736 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Teaching |
Genel alt bölüm | Aids and devices. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 1240 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Campbell, Jenny, |
Relator terim | ill. |
9 (RLIN) | 82285 |
926 ## - | |
-- | Destiny Material Type |
-- | Paperback |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 372.623 HET /I | T 316669 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | Primary / Non-Fiction / Teacher Resources (PS) | 13.07.2015 |