Better behaviour : (Record no. 52730)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01279nam a2200265 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 76555
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219013002.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 150714n2000||||||||||||||||||000|0|eng|d
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9780713667875
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi KOLn
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası P 370.15 MCG /I
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı McGrath, Helen.
9 (RLIN) 82314
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Better behaviour :
Başlığın geri kalanı ages 6-8 /
Sorumluluk bildirimi, vb. by Helen McGrath.
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ
Sürüm bildirimi 1st ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. London :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. A & C Black,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 2000.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam 48 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill., col. ;
Boyutlar 30 cm.
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi ideas to go
500 ## - GENEL BİLGİ
Genel not "photocopiable activities"--cover.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Disruptive behaviour has a severe impact on both teachers' morale and pupils' levels of attainment - and tackling this problem is an enormous challenge for primary schools. A recent study commissioned by the NUT found that more than 80 per cent of teachers in schools of all types in rural, urban and inner city areas say that pupil behaviour has deteriorated during their time of teaching. Teachers are looking for effective solutions.
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational psychology.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 20344
926 ## -
-- Destiny Material Type
-- Paperback
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 370.15 MCG /I T 316686 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library Primary / Non-Fiction / Teacher Resources (PS) 14.07.2015
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.