MARC details
000 -LEADER |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
01953pam a2200409 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI |
kontrol alanı |
77032 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI |
kontrol alanı |
VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI |
kontrol alanı |
20241219013039.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
141119s2010||||tr|a|||e||||||000|0|tur|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
9786055096045 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI |
Özgün kataloglama birimi |
KOLn |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI |
Sınıflama numarası |
P 370.152 PAR /I |
Sürüm bilgisi |
23 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
Parks, Sandra. |
9 (RLIN) |
82614 |
240 ## - TEK BİÇİM ESER ADI |
Tek biçim eser adı |
Building thinking skills level 2 : Develops vocabulary, reading, mathematical reasoning, and analytical skills |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ |
Eser Adı |
Düşünme becerilerini geliştirme 4 : |
Başlığın geri kalanı |
Okuma, yazma, matematik, Fen Bilimler, Sosyal Bilimler / |
Sorumluluk bildirimi, vb. |
written by Sandra Parks, Howard Black. |
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ |
Sürüm bildirimi |
1st ed. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. |
Basım, dağıtım yeri, vb. |
İstanbul : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. |
Üstün Zekalılar Enstitüsü, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. |
2010. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA |
Kapsam |
viii, 368 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar |
ill. ; |
Boyutlar |
28 cm. |
500 ## - GENEL BİLGİ |
Genel not |
"4. 6.sınıflar" Front cover. |
520 ## - ÖZET, VB. |
Özet, vb. |
Presents critical thinking skills activities to help improve reading, writing, math, and science skills. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU |
Hedef kitle notu |
Professional. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU |
Hedef kitle notu |
Professional |
Kaynak |
Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Critical thinking |
Genel alt bölüm |
Study and teaching (Secondary) |
9 (RLIN) |
82620 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Reasoning |
Genel alt bölüm |
Study and teaching (Secondary) |
9 (RLIN) |
82621 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Teaching |
Genel alt bölüm |
Aids and devices. |
9 (RLIN) |
1240 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Vocabulary |
Genel alt bölüm |
Study and teaching (Secondary) |
9 (RLIN) |
70187 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Critical thinking |
Genel alt bölüm |
Study and teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears |
9 (RLIN) |
34874 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Reasoning |
Genel alt bölüm |
Study and teaching (primary). |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears |
9 (RLIN) |
82622 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Teaching |
Genel alt bölüm |
Aids and devices. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears |
9 (RLIN) |
1240 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Vocabulary |
Genel alt bölüm |
Study and teaching (Primary). |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears |
9 (RLIN) |
82617 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
Black, Howard. |
9 (RLIN) |
82619 |
710 ## - EK GİRİŞ--KURUM ADI |
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı |
Üstün Zekalılar Enstitüsü. |
9 (RLIN) |
82613 |
926 ## - |
-- |
Destiny Material Type |
-- |
Paperback |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması |
Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü |
Book |