Coaching : (Record no. 53002)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01574pam a2200397 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 77110
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219013040.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 080612s2009||||caua|||f|b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2008025676
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 1412969247
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 1412969255
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781412969246 (trade)
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781412969253 (pbk.)
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI
Sistem kontrol numarası (IMchF)fol12152197
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1731.4
Materyal numarası .C63 2009
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 371.102
Sürüm bilgisi 22
245 00 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Coaching :
Başlığın geri kalanı approaches & perspectives /
Sorumluluk bildirimi, vb. Jake Cornett ... [et al.] ; Jim Knight, editor.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Thousand Oaks, CA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Corwin Press,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2009.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam xiii, 222 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill. ;
Boyutlar 26 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references and index.
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU
Kaynağın adı Teacher Librarian
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Details various approaches to coach teachers and leaders in order to support teacher development and professional learning, and covers literacy, cognitive, instructional, content, classroom management, and leadership coaching.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi First-year teachers
Genel alt bölüm In-service training.
9 (RLIN) 82630
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Mentoring in education.
9 (RLIN) 61523
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teachers
Genel alt bölüm In-service training.
9 (RLIN) 51375
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Mentoring.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 61514
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teachers
Genel alt bölüm In-service training.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 51375
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Cornett, Jake.
9 (RLIN) 82631
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Knight, Jim.
9 (RLIN) 82632
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 371.102 KNI T 336943 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 30.11.2015
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.