Coaching : (Record no. 53002)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01574pam a2200397 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 77110 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219013040.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 080612s2009||||caua|||f|b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2008025676 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 1412969247 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 1412969255 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9781412969246 (trade) |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9781412969253 (pbk.) |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI | |
Sistem kontrol numarası | (IMchF)fol12152197 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
-- | ICrlF |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB1731.4 |
Materyal numarası | .C63 2009 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 371.102 |
Sürüm bilgisi | 22 |
245 00 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Coaching : |
Başlığın geri kalanı | approaches & perspectives / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Jake Cornett ... [et al.] ; Jim Knight, editor. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Thousand Oaks, CA : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Corwin Press, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | c2009. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | xiii, 222 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill. ; |
Boyutlar | 26 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references and index. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Teacher Librarian |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Details various approaches to coach teachers and leaders in order to support teacher development and professional learning, and covers literacy, cognitive, instructional, content, classroom management, and leadership coaching. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | First-year teachers |
Genel alt bölüm | In-service training. |
9 (RLIN) | 82630 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Mentoring in education. |
9 (RLIN) | 61523 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Teachers |
Genel alt bölüm | In-service training. |
9 (RLIN) | 51375 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Mentoring. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 61514 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Teachers |
Genel alt bölüm | In-service training. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 51375 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Cornett, Jake. |
9 (RLIN) | 82631 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Knight, Jim. |
9 (RLIN) | 82632 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 371.102 KNI | T 336943 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 30.11.2015 |