Linking teacher evaluation and student learning / (Record no. 53289)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 02304pam a2200409 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 77635
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219013121.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 041104s2005||||vaua|||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2004026340
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 1416600329 (alk. paper)
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI
Sistem kontrol numarası (IMchF)fol09511952
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- ICrlF
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU
Kimlik doğrulama kodu pcc
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU
Coğrafi alan kodu n-us---
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB2838
Materyal numarası .T73 2005
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 371.14/4
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Tucker, Pamela D.
9 (RLIN) 60444
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Linking teacher evaluation and student learning /
Sorumluluk bildirimi, vb. Pamela D. Tucker & James H. Stronge.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, VA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Association for Supervision and Curriculum Development,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2005.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam viii, 175 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill. ;
Boyutlar 23 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 160-167) and index.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu The power of an effective teacher and why we should assess it -- How can we assess teacher quality? -- Assessing teacher quality with student work : the Oregon Teacher Work Sample Methodology -- Assessing teacher quality in a standards-based environment : the Thompson, Colorado School District -- Assessing teacher quality through goal-setting : the Alexandria, Virginia School District -- Assessing teacher quality based on student gains : Value-Added Assessment System in Tennessee -- Final thoughts on assessing teacher quality : guidelines for policy and practice.
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU
Kaynağın adı Choice
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Explains how including measures of student achievement in teacher evaluations can help schools focus on meeting higher standards and describes programs implemented by four successful schools.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Academic achievement
Coğrafi alt bölüm United States
Form alt bölümü Case studies.
9 (RLIN) 82930
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teacher effectiveness
Coğrafi alt bölüm United States
Form alt bölümü Case studies.
9 (RLIN) 82931
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teachers
Genel alt bölüm Rating of
Coğrafi alt bölüm United States
Form alt bölümü Case studies.
9 (RLIN) 82932
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Academic achievement
Coğrafi alt bölüm United States
Form alt bölümü Case studies.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 82930
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teachers
Coğrafi alt bölüm United States
Genel alt bölüm Evaluation
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 82933
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teachers
Coğrafi alt bölüm United States
Genel alt bölüm Rating
Form alt bölümü Case studies.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 82934
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Stronge, James H.
9 (RLIN) 60425
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 371.14 TUC T 329451 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 09.02.2016
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.