Designing effective classroom management / (Record no. 53595)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01243cam a22003254a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 78048
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219013200.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 030610s2015||||vaua|||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2015938169
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9780990345855 (alk. paper)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi KOLkk
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 371.102
Sürüm bilgisi 21
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Harlacher, Jason E.
9 (RLIN) 83251
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Designing effective classroom management /
Sorumluluk bildirimi, vb. By Jason E. Harlacher FOreword by Robert J. Marzano.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Bloomington :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Marzano Research,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 2015.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam 147 p. ;
Boyutlar 28 cm.
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi The Classroom Strategies Series
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 131-142) and index.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. relationships, student responsibility, and other topics.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Classroom management
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 45380
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Effective teaching
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 52614
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Classroom management.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 23089
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teaching
Coğrafi alt bölüm United States.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 52615
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Marzano, Jana S.
9 (RLIN) 60441
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı The Classroom Strategies Series
9 (RLIN) 83252
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Toplam süresi uzatılanlar Tam yer numarası Barkod Son ödünç verme tarihi Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
10.06.2025 1 10 P 371.102 HAR T 329465 21.12.2024 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 28.03.2016
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.