Okulla Nasil Baş Etsem? / (Record no. 54427)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 00800nam a2200241 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 79409 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219013407.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 161230n||||||||||||||||||||||000|0|tur|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9789750714313 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | KOL/LU |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | T 155.418 BEL/O |
100 ## - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Roland Beller Bernadette Costa-Prades. |
9 (RLIN) | 84262 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Okulla Nasil Baş Etsem? / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Roland Beller Bernadette Costa-Prades. |
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ | |
Sürüm bildirimi | 5. ed. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Istanbul : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Can Sanat Yayınları, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 2016. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | 167 p ; |
Boyutlar | 20 cm. |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Child Psychology. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 676 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Stress |
Genel alt bölüm | Child Psychology |
Form alt bölümü | School Stress. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 84263 |
926 ## - | |
-- | Destiny Material Type |
-- | Paperback |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | T 155.418 BEL/O | T 321050 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Türkçe Roman Dışı / Turkish Non-Fiction (MS) | 30.12.2016 |