MARC details
000 -LEADER |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
01673cam a2200349 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI |
kontrol alanı |
19278 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI |
kontrol alanı |
VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI |
kontrol alanı |
20241218230859.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
921026s1993||||ilua|||||b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI |
LC kontrol numarası |
92038891 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
0814150187 (pbk.) : |
Kullanılabilirlik koşulları |
$12.95 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI |
Özgün kataloglama birimi |
DLC |
Transkripsiyon birimi |
DLC |
Düzeltme birimi |
DLC |
-- |
IMchF-DB |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI |
Sınıflama numarası |
PN98.R38 |
Materyal numarası |
B43 1993 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI |
Sınıflama numarası |
801/.95 |
Sürüm bilgisi |
20 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
Beach, Richard. |
9 (RLIN) |
11732 |
245 12 - ESER ADI BİLDİRİMİ |
Eser Adı |
A teacher's introduction to reader-response theories / |
Sorumluluk bildirimi, vb. |
Richard Beach. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. |
Basım, dağıtım yeri, vb. |
Urbana, Ill. : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. |
National Council of Teachers of English, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. |
c1993. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA |
Kapsam |
ix, 209 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar |
ill ; |
Boyutlar |
23 cm. |
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ |
Süreli yayın bildirimi |
NCTE teacher's introduction series, |
Uluslararası Standart Süreli Yayın Numarası |
1059-0331 |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ |
Bibliyografya, vb. notu |
Includes bibliographical references (p. 167-199), index, and glossary. |
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU |
Biçimlendirilmiş içindekiler notu |
Textual theories of response -- Experiential theories of response -- Psychological theories of response -- Social theories of response -- Cultural theories of response -- Applying theory to practice : making decisions about eliciting response. |
520 ## - ÖZET, VB. |
Özet, vb. |
An introduction to the concept of reader response theories that have revolutionized the field of literary theory and criticism. |
521 ## - HEDEF KİTLE NOTU |
Hedef kitle notu |
Professional. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Literature |
Genel alt bölüm |
Study and teaching (Higher) |
9 (RLIN) |
11733 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Literature |
Genel alt bölüm |
Study and teaching (Secondary) |
9 (RLIN) |
11734 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Reader-response criticism. |
9 (RLIN) |
11735 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Literature |
Genel alt bölüm |
History and criticism. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
748 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Literature |
Genel alt bölüm |
Study and teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears. |
9 (RLIN) |
11736 |
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI |
Tek biçim eser adı |
NCTE teacher's introduction series, |
Uluslararası Standart Süreli Yayın Numarası |
1059-0331. |
9 (RLIN) |
11737 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması |
Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü |
Book |