A teacher's introduction to reader-response theories / (Record no. 5456)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01673cam a2200349 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 19278
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241218230859.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 921026s1993||||ilua|||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 92038891
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0814150187 (pbk.) :
Kullanılabilirlik koşulları $12.95
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
-- IMchF-DB
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası PN98.R38
Materyal numarası B43 1993
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 801/.95
Sürüm bilgisi 20
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Beach, Richard.
9 (RLIN) 11732
245 12 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı A teacher's introduction to reader-response theories /
Sorumluluk bildirimi, vb. Richard Beach.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Urbana, Ill. :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. National Council of Teachers of English,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c1993.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam ix, 209 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 23 cm.
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi NCTE teacher's introduction series,
Uluslararası Standart Süreli Yayın Numarası 1059-0331
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 167-199), index, and glossary.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu Textual theories of response -- Experiential theories of response -- Psychological theories of response -- Social theories of response -- Cultural theories of response -- Applying theory to practice : making decisions about eliciting response.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. An introduction to the concept of reader response theories that have revolutionized the field of literary theory and criticism.
521 ## - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Literature
Genel alt bölüm Study and teaching (Higher)
9 (RLIN) 11733
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Literature
Genel alt bölüm Study and teaching (Secondary)
9 (RLIN) 11734
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Reader-response criticism.
9 (RLIN) 11735
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Literature
Genel alt bölüm History and criticism.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 748
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Literature
Genel alt bölüm Study and teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 11736
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı NCTE teacher's introduction series,
Uluslararası Standart Süreli Yayın Numarası 1059-0331.
9 (RLIN) 11737
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 801 BEA T 9083 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) 30.01.2012
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.