MARC details
000 -LEADER |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
02489pam a2200493 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI |
kontrol alanı |
81002 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI |
kontrol alanı |
VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI |
kontrol alanı |
20241219013631.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
070820s2008||||enka|||f|b||||001|0|eng|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI |
LC kontrol numarası |
2007033550 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
0415454328 (pbk.) |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
9780415454322 (pbk.) |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI |
Sistem kontrol numarası |
(IMchF)fol11698553 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI |
Özgün kataloglama birimi |
KOL/LU |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI |
Sınıflama numarası |
LB1027 |
Materyal numarası |
.M868 2008 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI |
Sınıflama numarası |
P 372.13 MUR/O |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
Murdoch, Kath. |
9 (RLIN) |
48628 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ |
Eser Adı |
Creating a learner-centred primary classroom : |
Başlığın geri kalanı |
learner-centred strategic teaching / |
Sorumluluk bildirimi, vb. |
Kath Murdoch and Jeni Wilson. |
246 3# - DEĞİŞKEN BAŞLIK BİÇİMİ |
Uygun başlık/Kısa başlık |
Creating a learner-centered primary classroom |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. |
Basım, dağıtım yeri, vb. |
London ; |
-- |
New York : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. |
Routledge, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. |
2008. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA |
Kapsam |
120 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar |
ill. ; |
Boyutlar |
30 cm. |
500 ## - GENEL BİLGİ |
Genel not |
"A David Fulton book"--Cover. |
500 ## - GENEL BİLGİ |
Genel not |
Originally published as: Learning links. Carlton South, Vic. : Curriculum Corp., 2004. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ |
Bibliyografya, vb. notu |
Includes bibliographical references (p. [113]-115) and index. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ |
Bibliyografya, vb. notu |
Offers advice for creating a learner-centered classroom, with tips for encouraging students to collaborate in their learning, and reproducible worksheets. |
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU |
Biçimlendirilmiş içindekiler notu |
If you build it they will learn : constructing a learning community -- All together now : helping students to work collaboratively -- One size does not fit all : engaging individual learners -- Making the world of difference : establishing community connections -- Press the pause button : teaching thinking strategically -- The message that matters : linking assessment to learning -- Planning with purpose : pathways for curriculum planning. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU |
Hedef kitle notu |
Professional. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU |
Hedef kitle notu |
Professional |
Kaynak |
Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Classroom environment. |
9 (RLIN) |
60429 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Communication in education. |
9 (RLIN) |
60472 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Educational innovations. |
9 (RLIN) |
39841 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Interdisciplinary approach in education. |
9 (RLIN) |
11744 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Motivation in education. |
9 (RLIN) |
40364 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Classroom management. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears |
9 (RLIN) |
23089 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Communication. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears |
9 (RLIN) |
1135 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Education. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears |
9 (RLIN) |
1219 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Interdisciplinary approach in education. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears |
9 (RLIN) |
11744 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Motivation (Psychology) |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears |
9 (RLIN) |
23166 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
Murdoch, Kath. |
Eserin adı |
Learning links. |
9 (RLIN) |
85429 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
Wilson, Jeni. |
9 (RLIN) |
85430 |
926 ## - |
-- |
Destiny Material Type |
-- |
Paperback |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması |
Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü |
Book |