Line by line : (Record no. 55876)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01589pam a2200409 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 81826 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219013734.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 850412s1985||||mau||||||b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 85008346 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0395389445 |
Kullanılabilirlik koşulları | $14.95 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 0395393914 (pbk.) |
Kullanılabilirlik koşulları | $8.95 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9780395389447 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9780395393918 |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI | |
Sistem kontrol numarası | (IMchF)fol01192708 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | DLC |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | ICrlF |
050 0# - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | PE1441 |
Materyal numarası | .C66 1985 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | P 808.042 COO /O |
Sürüm bilgisi | 21 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Cook, Claire Kehrwald. |
9 (RLIN) | 85944 |
240 10 - TEK BİÇİM ESER ADI | |
Tek biçim eser adı | Line by line |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Line by line : |
Başlığın geri kalanı | how to improve your own writing / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Claire Kehrwald Cook. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Boston : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Houghton Mifflin, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | [1985] |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | ©1985. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | xx, 219 p. ; |
Boyutlar | 25 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 207-208) and index. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Offers advice for writing with clarity, as well as with proper sentence structure and punctuation. Also includes examples of passive and improperly written sentences along with their corrected versions. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Young Adult. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Young Adult |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Copy editing. |
9 (RLIN) | 85945 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | English language |
Genel alt bölüm | Sentences. |
9 (RLIN) | 85946 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Authorship. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 3147 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | English language. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 1268 |
710 2# - EK GİRİŞ--KURUM ADI | |
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı | Modern Language Association of America. |
9 (RLIN) | 12400 |
926 ## - | |
-- | Destiny Material Type |
-- | Paperback |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 808.042 COO /O | T 321806 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) | 20.02.2018 |