Küçük Çocuklar İçin Büyük Fikirler : (Record no. 56082)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01811pam a2200385 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 82070
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219013805.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 090415s2018||||tr|||||g|b||||000|0|tur||
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9786059922692
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi KOLn
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası P 372.8 WAR /I
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Wartenberg, Thomas E.
9 (RLIN) 86164
240 ## - TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı Big ideas for little kids : teaching philosophy through children's literature.
Eserin dili Turkish.
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Küçük Çocuklar İçin Büyük Fikirler :
Başlığın geri kalanı Çocuk Edebiyatıyla Felsefe Öğretimi /
Sorumluluk bildirimi, vb. by Thomas E. Wartenberg.
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ
Sürüm bildirimi 1st ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Ankara :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Sentez,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 2018.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam 168 p. ;
Boyutlar 21 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 167-168).
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu N.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Provides tips and advice on how to teach philosophy to young children, explaining why introducing children to philosophical concepts during primary school is important, and offers advice on how to facilitate philosophical discussions between children and their peers.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Children's literature
Genel alt bölüm Study and teaching (Elementary)
9 (RLIN) 34005
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Interdisciplinary approach in education.
9 (RLIN) 11744
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Philosophy
Genel alt bölüm Study and teaching (Elementary)
9 (RLIN) 77499
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Children's literature
Genel alt bölüm Study and teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 33115
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Interdisciplinary approach in education.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 11744
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Philosophy
Genel alt bölüm Study and teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 86165
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Gülen, A. Kadir,
Relator terim trans.
9 (RLIN) 86166
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Kurtar, Senem,
Relator terim trans.
9 (RLIN) 86167
926 ## -
-- Destiny Material Type
-- Paperback
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 372.8 WAR /I T 334962 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library Primary / Non-Fiction / Teacher Resources (PS) 17.04.2018
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.