Düzenli Olmaya Değer mi? : (Record no. 56183)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01667pam a2200409 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 82173
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219013818.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 051115s2017||||tr|a|||j|b||||001|0|tur||
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9786052970287
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi KOLn
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası T 371.30281 FOX /I
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Fox, Janet S.
9 (RLIN) 86272
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Düzenli Olmaya Değer mi? :
Başlığın geri kalanı Dağınıklıktan Kurtulmaya Dair İpuçları /
Sorumluluk bildirimi, vb. by Janet S. Fox.
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ
Sürüm bildirimi 1st ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. İstanbul :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Yakamoz Kitap,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 2017.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam 107 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill. ;
Boyutlar 20 cm.
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi Eğlen Öğren serisi
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi Yakamoz Çocuk ;
Cilt/seri atama 197
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. A collection of helpful tips for kids for becoming more organized at home and at school.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu 3-6.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu 5-8.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Students
Form alt bölümü Life skills guides
-- Juvenile literature.
9 (RLIN) 86273
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Students
Genel alt bölüm Time management
Form alt bölümü Handbooks, manuals, etc
-- Juvenile literature.
9 (RLIN) 86274
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Study skills
Form alt bölümü Handbooks, manuals, etc
-- Juvenile literature.
9 (RLIN) 86275
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Life skills guides.
9 (RLIN) 86276
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Study skills
Form alt bölümü Handbooks, manuals, etc.
9 (RLIN) 25595
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Time management
Form alt bölümü Handbooks, manuals, etc.
9 (RLIN) 25596
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Life skills guides.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 86276
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Study skills
Form alt bölümü Handbooks, manuals, etc.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 25595
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Time management
Form alt bölümü Handbooks, manuals, etc.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 25596
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Espeland, Pamela,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1951-
9 (RLIN) 86277
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Yaşar, Nergis Ebru,
Relator terim trans.
9 (RLIN) 86278
926 ## -
-- Destiny Material Type
-- Paperback
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   T 371.30281 FOX /I T 333956 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library Primary / Non-Fiction / Turkish (PS) 29.04.2018
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.