Düşünüyorum Öyleyse Varım! : (Record no. 56511)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01586pam a2200373 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 82532
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219013901.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 081006s2012||||tr|a|||b||||||000|0|tur|d
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9786055524821
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi KOCn
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası TE 158.12 HAY /I
-- [E]
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Hay, Louise L.
9 (RLIN) 71144
240 ## - TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı I think, I am! : teaching kids the power of affirmations
Eserin dili Turkish.
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Düşünüyorum Öyleyse Varım! :
Başlığın geri kalanı Çocuklara Olumlu Düşünmenin Gücünü Öğretmek /
Sorumluluk bildirimi, vb. Louise L. Hay and Kristina Tracy ; illustrated by Manuela Schwarz.
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ
Sürüm bildirimi 1st ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. İstanbul :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Butik Yayıncılık,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 2012.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam [32] p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar col. ill. ;
Boyutlar 23 cm.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Simple text and illustrations explain to young children that they can control their thoughts and words and provide positive affirmations to help them throughout the day.
521 0# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu 3.9
Kaynak Follett Library Resources.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu K-3.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu K-3
Kaynak Follett Library Resources.
546 ## - DİL NOTU
Dil notu Turkish.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Affirmations
Form alt bölümü Juvenile literature.
9 (RLIN) 86631
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Self-actualization (Psychology)
Form alt bölümü Juvenile literature.
9 (RLIN) 43643
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Affirmations.
9 (RLIN) 86632
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Affirmations.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 86632
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Savaş, Pınar,
Relator terim trans.
9 (RLIN) 33620
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Schwarz, Manuela,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1966-
Relator terim ill.
9 (RLIN) 86633
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Tracy, Kristen,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1972-
9 (RLIN) 86634
926 ## -
-- Destiny Material Type
-- Paperback
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   TE 158.12 HAY /I T 335239 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library Primary / Non-Fiction / Turkish Easy (PS) 29.05.2018
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.