Düşünmeyi Dönüştürmek : (Record no. 56760)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01888cam a22003614a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 82886
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219013929.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 081003s2017||||tr|a|||||b||||001|0|tur||
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9786053206361
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi KOCn
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası P 107.1 MCC /I
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı McCall, Catherine C.
Tam ad biçimi (Catherine Claire),
Bir isim ile ilişkili tarihler 1953-
9 (RLIN) 86862
240 ## - TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı Transforming thinking : philosophical inquiry in the primary and secondary classroom
Eserin dili Turkish.
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Düşünmeyi Dönüştürmek :
Başlığın geri kalanı İlk ve Orta Sınıflarda Felsefi Sorgulama /
Sorumluluk bildirimi, vb. by Catherine C. McCall.
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ
Sürüm bildirimi 1st ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Ankara :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Nobel Akademik Yayıncılık,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 2017.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam xiii, 225 p ;
Boyutlar 24 cm.
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi Eğitim ;
Cilt/seri atama no.341
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi Nobel Yayın ;
Cilt/seri atama no.1729
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references and index.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu The origins and development of 'community of philosophical inquiry' -- The theoretical landscape -- Philosophising with 5-year-olds -- Creating a community of philosophical inquiry (CoPI) with all ages -- Different methods of group philosophical discussion -- What you need to know to chair a CoPI with 6-16-year-olds -- Implementing CoPI in primary and secondary schools -- CoPI, citizenship, moral virtue and academic performance with primary and secondary schoolchildren -- Afterword: the past, the present and the future?
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional.
546 ## - DİL NOTU
Dil notu Turkish.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Children and philosophy.
9 (RLIN) 41609
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Inquiry-based learning.
9 (RLIN) 58864
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Philosophy
Genel alt bölüm Study and teaching.
9 (RLIN) 86165
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Boyacı, Nihal Petek,
Relator terim trans.
9 (RLIN) 69984
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Gülenç, Kurtul,
Relator terim trans.
9 (RLIN) 76979
926 ## -
-- Destiny Material Type
-- Paperback
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Son ödünç verme tarihi Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
21.12.2024 1 P 107.1 MCC /I T 335509 21.12.2024 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library Primary / Non-Fiction / Teacher Resources (PS) 27.07.2018
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.