Düşünmeyi Dönüştürmek : (Record no. 56760)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01888cam a22003614a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 82886 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219013929.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 081003s2017||||tr|a|||||b||||001|0|tur|| |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9786053206361 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | KOCn |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | P 107.1 MCC /I |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | McCall, Catherine C. |
Tam ad biçimi | (Catherine Claire), |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1953- |
9 (RLIN) | 86862 |
240 ## - TEK BİÇİM ESER ADI | |
Tek biçim eser adı | Transforming thinking : philosophical inquiry in the primary and secondary classroom |
Eserin dili | Turkish. |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Düşünmeyi Dönüştürmek : |
Başlığın geri kalanı | İlk ve Orta Sınıflarda Felsefi Sorgulama / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | by Catherine C. McCall. |
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ | |
Sürüm bildirimi | 1st ed. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Ankara : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Nobel Akademik Yayıncılık, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 2017. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | xiii, 225 p ; |
Boyutlar | 24 cm. |
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ | |
Süreli yayın bildirimi | Eğitim ; |
Cilt/seri atama | no.341 |
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ | |
Süreli yayın bildirimi | Nobel Yayın ; |
Cilt/seri atama | no.1729 |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references and index. |
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU | |
Biçimlendirilmiş içindekiler notu | The origins and development of 'community of philosophical inquiry' -- The theoretical landscape -- Philosophising with 5-year-olds -- Creating a community of philosophical inquiry (CoPI) with all ages -- Different methods of group philosophical discussion -- What you need to know to chair a CoPI with 6-16-year-olds -- Implementing CoPI in primary and secondary schools -- CoPI, citizenship, moral virtue and academic performance with primary and secondary schoolchildren -- Afterword: the past, the present and the future? |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional. |
546 ## - DİL NOTU | |
Dil notu | Turkish. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Children and philosophy. |
9 (RLIN) | 41609 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Inquiry-based learning. |
9 (RLIN) | 58864 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Philosophy |
Genel alt bölüm | Study and teaching. |
9 (RLIN) | 86165 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Boyacı, Nihal Petek, |
Relator terim | trans. |
9 (RLIN) | 69984 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Gülenç, Kurtul, |
Relator terim | trans. |
9 (RLIN) | 76979 |
926 ## - | |
-- | Destiny Material Type |
-- | Paperback |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Son ödünç verme tarihi | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
21.12.2024 | 1 | P 107.1 MCC /I | T 335509 | 21.12.2024 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | Primary / Non-Fiction / Teacher Resources (PS) | 27.07.2018 |