Why don't students like school? : (Record no. 56993)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 02010pam a2200361 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 83315
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219014001.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 100329s2009||||caua|||f|b||||001|0|eng|d
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 047059196X
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9780470591963 (pbk.)
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI
Sistem kontrol numarası (IMchF)fol13046637
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi ICrlF
Transkripsiyon birimi ICrlF
Düzeltme birimi ICrlF
050 #4 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1060
Materyal numarası .W5435 2009
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 370.15/23
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Willingham, Daniel T.
9 (RLIN) 87127
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Why don't students like school? :
Başlığın geri kalanı a cognitive scientist answers questions about how the mind works and what it means for the classroom /
Sorumluluk bildirimi, vb. Daniel T. Willingham.
246 3# - DEĞİŞKEN BAŞLIK BİÇİMİ
Uygun başlık/Kısa başlık Why do not students like school?
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ
Sürüm bildirimi 1st ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. San Francisco, CA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Jossey-Bass,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2009.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam iv, 228 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill. ;
Boyutlar 23 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. [214]-216) and index.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu Why don't students like school? -- How can I teach students the skills they need when standardized tests require only facts? -- Why do students remember everything that's on television and forget everything I say? -- Why is it so hard for students to understand abstract ideas? -- Is drilling worth it? -- What's the secret to getting students to think like real scientists, mathematicians, and historians? -- How should I adjust my teaching for different types of learners? -- How can I help slow learners? -- What about my mind?.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Explains the cognitive and biological basis for learning and provides insight on how teachers can use story, emotion, memory, context, and routine to improve student knowledge and the learning experience.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Effective teaching.
9 (RLIN) 23327
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning, Psychology of.
9 (RLIN) 7193
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Psychology of learning.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 1065
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 2846
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Son ödünç verme tarihi Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
21.12.2024 1 370.15 WIL T 329963 21.12.2024 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Lise Kütüphanesi / High School Library Lise Kütüphanesi / High School Library İngilizce Roman Dışı / English Non Fiction (HS) 26.11.2018
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.