Pozitif Pedagoji ile Öğrenmek (Record no. 57224)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 02280nam a2200253 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 83623 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219014042.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 190212n||||||||||||||||||||||000|0|tur|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9786053433736 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | KOL/LU |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | P 370.1523 AKO/O |
100 ## - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Pailleau, İsabelle; Akoun, Audrey |
9 (RLIN) | 87431 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Pozitif Pedagoji ile Öğrenmek |
Sorumluluk bildirimi, vb. | İsabelle Pailleau, Audrey Akoun |
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ | |
Sürüm bildirimi | 1 ed. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Istanbul |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Pegasus Yayıncılık Tic. San. Ltd. Şti. |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 2014 |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | 188 p. |
Boyutlar | 19 cm |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Oynayarak, eğlenerek ve yaratıcılığı geliştirerek öğrenmek mümkün! Çocuğunuz derslerine konsantre olmakta zorlanıyor mu? Gözyaşlarıyla biten öfke krizlerinden bıktınız mı? Okuldaki derslerin keyifli, keşif dolu ve başarılı olmasının hayalini mi kuruyorsunuz? Öyleyse Pozitif Pedagoji tam size göre. Uygulaması kolay olan bu pedagojik yöntem öğrenmeyi öğrenme, öğrenilenleri akılda tutma, anlama ve yapılandırmaya yönelik bir yaklaşım sunuyor. Çocukların ödevlerini zevkle yapmasına, gençlerin ise zihin haritalandırma, zihin yönetimi gibi basit ve yenilikçi araçlarla etkili bir çalışma metodu benimsemesine yardım ediyor. Eğlenceli resimlerin olduğu bu kitapta, eğitim alanında uzmanlaşmış psikolog yazarlar, çocuklara anaokulu çağından eğitimlerinin sonuna kadar faydalanacakları merak ve sorgulama becerileri kazandırırken onlara eşlik eden yetişkinlerin ise çocuklarına tekrar güven duymalarını sağlıyorlar. Amaçları eğitim metotlarında devrimsel bir değişiklik yapmak ve herkesin kendi içindeki öğrenme isteğini uyandırmak. Hem de neşe ve eğlenceyi elden bırakmadan... Audrey Akoun, bilişsel, davranışsal ve zihinsel terapi uzmanıdır. Isabelle Pailleau ise çalışma ve öğrenme alanında klinik psikologdur. Zihin haritalandırma ve zihin yönetimi alanlarında eğitim görmüş bu iki aile terapisti sosyal ağlarda da oldukça aktifler. |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Learning |
Aktif tarihler | Educational Psychology |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 124 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Duygu Dalgakıran |
Bir isim ile ilişkili tarihler | Trans. |
9 (RLIN) | 86042 |
926 ## - | |
-- | Destiny Material Type |
-- | Paperback |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 370.1523 AKO/O | T 335818 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) | 12.02.2019 |