Pozitif Pedagoji ile Öğrenmek (Record no. 57224)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 02280nam a2200253 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 83623
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219014042.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 190212n||||||||||||||||||||||000|0|tur|d
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9786053433736
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi KOL/LU
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası P 370.1523 AKO/O
100 ## - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Pailleau, İsabelle; Akoun, Audrey
9 (RLIN) 87431
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Pozitif Pedagoji ile Öğrenmek
Sorumluluk bildirimi, vb. İsabelle Pailleau, Audrey Akoun
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ
Sürüm bildirimi 1 ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Istanbul
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Pegasus Yayıncılık Tic. San. Ltd. Şti.
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 2014
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam 188 p.
Boyutlar 19 cm
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Oynayarak, eğlenerek ve yaratıcılığı geliştirerek öğrenmek mümkün! Çocuğunuz derslerine konsantre olmakta zorlanıyor mu? Gözyaşlarıyla biten öfke krizlerinden bıktınız mı? Okuldaki derslerin keyifli, keşif dolu ve başarılı olmasının hayalini mi kuruyorsunuz? Öyleyse Pozitif Pedagoji tam size göre. Uygulaması kolay olan bu pedagojik yöntem öğrenmeyi öğrenme, öğrenilenleri akılda tutma, anlama ve yapılandırmaya yönelik bir yaklaşım sunuyor. Çocukların ödevlerini zevkle yapmasına, gençlerin ise zihin haritalandırma, zihin yönetimi gibi basit ve yenilikçi araçlarla etkili bir çalışma metodu benimsemesine yardım ediyor. Eğlenceli resimlerin olduğu bu kitapta, eğitim alanında uzmanlaşmış psikolog yazarlar, çocuklara anaokulu çağından eğitimlerinin sonuna kadar faydalanacakları merak ve sorgulama becerileri kazandırırken onlara eşlik eden yetişkinlerin ise çocuklarına tekrar güven duymalarını sağlıyorlar. Amaçları eğitim metotlarında devrimsel bir değişiklik yapmak ve herkesin kendi içindeki öğrenme isteğini uyandırmak. Hem de neşe ve eğlenceyi elden bırakmadan... Audrey Akoun, bilişsel, davranışsal ve zihinsel terapi uzmanıdır. Isabelle Pailleau ise çalışma ve öğrenme alanında klinik psikologdur. Zihin haritalandırma ve zihin yönetimi alanlarında eğitim görmüş bu iki aile terapisti sosyal ağlarda da oldukça aktifler.
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning
Aktif tarihler Educational Psychology
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 124
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Duygu Dalgakıran
Bir isim ile ilişkili tarihler Trans.
9 (RLIN) 86042
926 ## -
-- Destiny Material Type
-- Paperback
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 370.1523 AKO/O T 335818 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 12.02.2019
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.