Okulda nasıl davranalım / (Record no. 57608)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01681pam a2200409 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 84189 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219014132.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 040803s2012||||tr|a|||b||||||000|0|tur|| |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9789752114876 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | KOCn |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | TE 395.122 CAN /I |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Candell, Arianna. |
9 (RLIN) | 82516 |
240 10 - TEK BİÇİM ESER ADI | |
Tek biçim eser adı | Mind your manners in school |
Eserin dili | Turkish |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Okulda nasıl davranalım / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Arianna Candell, Rosa M. Curto. |
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ | |
Sürüm bildirimi | 1st ed. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | İstanbul : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Altın Kitaplar, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 2012. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | 40 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | col. ill. ; |
Boyutlar | 24 cm. |
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ | |
Süreli yayın bildirimi | Nasıl davranalım |
500 ## - GENEL BİLGİ | |
Genel not | Includes activities for classroom games, listening for silence, taking attendance ,and guidelines for parents. |
500 ## - GENEL BİLGİ | |
Genel not | Translation of: Com ens hem de comportar a l'Escola. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Brief stories describe classroom friendships, the importance of silence when the teacher is giving a lesson, the friendly way for borrowing and sharing storybooks, picking up toys after playtime, and other typical school situations. |
521 0# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | 3.2 |
Kaynak | Follett Library Resources. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | K-3. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | K-3 |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Etiquette for children and teenagers. |
9 (RLIN) | 1294 |
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Etiquette. |
9 (RLIN) | 1295 |
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Schools. |
9 (RLIN) | 1220 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Etiquette. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 1295 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Schools. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 1220 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Curto, Rosa M. |
9 (RLIN) | 69782 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Demir, petek, |
Relator terim | trans. |
9 (RLIN) | 33385 |
710 ## - EK GİRİŞ--KURUM ADI | |
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı | Altın Kitaplar. |
9 (RLIN) | 668 |
926 ## - | |
-- | Destiny Material Type |
-- | Hardcover |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Son ödünç verme tarihi | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
21.12.2024 | 1 | TE 395.122 CAN /I | T 336105 | 21.12.2024 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | Primary / Non-Fiction / Turkish Easy (PS) | 12.06.2019 |