Okulda nasıl davranalım / (Record no. 57608)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01681pam a2200409 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 84189
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219014132.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 040803s2012||||tr|a|||b||||||000|0|tur||
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9789752114876
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi KOCn
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası TE 395.122 CAN /I
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Candell, Arianna.
9 (RLIN) 82516
240 10 - TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı Mind your manners in school
Eserin dili Turkish
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Okulda nasıl davranalım /
Sorumluluk bildirimi, vb. Arianna Candell, Rosa M. Curto.
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ
Sürüm bildirimi 1st ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. İstanbul :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Altın Kitaplar,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 2012.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam 40 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar col. ill. ;
Boyutlar 24 cm.
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi Nasıl davranalım
500 ## - GENEL BİLGİ
Genel not Includes activities for classroom games, listening for silence, taking attendance ,and guidelines for parents.
500 ## - GENEL BİLGİ
Genel not Translation of: Com ens hem de comportar a l'Escola.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Brief stories describe classroom friendships, the importance of silence when the teacher is giving a lesson, the friendly way for borrowing and sharing storybooks, picking up toys after playtime, and other typical school situations.
521 0# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu 3.2
Kaynak Follett Library Resources.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu K-3.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu K-3
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Etiquette for children and teenagers.
9 (RLIN) 1294
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Etiquette.
9 (RLIN) 1295
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Schools.
9 (RLIN) 1220
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Etiquette.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 1295
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Schools.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 1220
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Curto, Rosa M.
9 (RLIN) 69782
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Demir, petek,
Relator terim trans.
9 (RLIN) 33385
710 ## - EK GİRİŞ--KURUM ADI
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı Altın Kitaplar.
9 (RLIN) 668
926 ## -
-- Destiny Material Type
-- Hardcover
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Son ödünç verme tarihi Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
21.12.2024 1 TE 395.122 CAN /I T 336105 21.12.2024 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library Primary / Non-Fiction / Turkish Easy (PS) 12.06.2019
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.