İnsanlar nasıl öğrenir? : (Record no. 58523)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 02742cam a2200421 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 85916
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219014335.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 000622s2018||||tura|||||b||||001|0|tur||
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9786057895127
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi KOCn
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası P 370.1523 INS /I
Sürüm bilgisi 21
240 ## - TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı How people learn : brain, mind, experience, and school
Eserin dili Turkish.
245 00 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı İnsanlar nasıl öğrenir? :
Başlığın geri kalanı Beyin, akıl, tecrübe ve okul /
Sorumluluk bildirimi, vb. John D. Bransford, Ann L. Brown, and Rodney R. Cocking, editors ; with additional material from the Committee on Learning Research and Educational Practice, Commission on Behavioral and Social Sciences and Education, National Research Council.
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ
Sürüm bildirimi revised 2n ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Ankara :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Nobel Akademik Yayıncılık,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 2018..
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam x, 310 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 27 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 301-310) and index.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu Learning : from speculation to science -- How experts differ from novices -- Learning and transfer -- How children learn -- Mind and brain -- The design of learning environments -- Effective teaching : examples in history, mathematics, and science -- Teaching learning -- Technology to support learning -- Conclusions -- Next Steps for Research.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Examines research on human learning, including recent developments from neuroscience; looks at learning research that has implications for the design of formal instructional environments, from preschool through college; and analyzes research that helps explore the possibility of helping all individuals achieve their fullest potential.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Adult
Kaynak Follett Library Resources.
546 ## - DİL NOTU
Dil notu Turkish.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning, Psychology of.
9 (RLIN) 7193
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning
Genel alt bölüm Social aspects.
9 (RLIN) 38447
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning and scholarship
Genel alt bölüm Social aspects.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 38448
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Psychology of learning.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 1065
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Bransford, John.
9 (RLIN) 38449
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Brown, Ann L.
9 (RLIN) 38450
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Cocking, Rodney R.
9 (RLIN) 38451
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Erdener, Mehmet Akif,
Relator terim trans.
9 (RLIN) 88826
710 2# - EK GİRİŞ--KURUM ADI
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı National Research Council (U.S.).
Alt birim Committee on Developments in the Science of Learning.
9 (RLIN) 38452
710 2# - EK GİRİŞ--KURUM ADI
Giriş öğesi olarak kurum ya da yargı adı National Research Council (U.S.).
Alt birim Committee on Learning Research and Educational Practice.
9 (RLIN) 38453
926 ## -
-- Destiny Material Type
-- Paperback
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 370.1523 INS /I T 334796 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library Primary (PS) 15.06.2021
18.12.2024   P 370.1523 INS /I T 334794 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library Primary / Non-Fiction / Teacher Resources (PS) 15.06.2021
18.12.2024   P 370.1523 INS /I T 334795 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library Primary / Non-Fiction / Teacher Resources (PS) 15.06.2021
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.