Çocuklar okulu neden sevmez? / (Kayıt no. 58526)
[ düz görünüm ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01374pam a2200337 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 86075 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219014335.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 100329s2011||||tura|||f|b||||001|0|tur|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9786053751564 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | ICrlF |
Transkripsiyon birimi | ICrlF |
Düzeltme birimi | ICrlF |
050 #4 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI | |
Sınıflama numarası | LB1060 |
Materyal numarası | .W5435 2009 |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | P 370.15 WIL /I |
Sürüm bilgisi | 22 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Willingham, Daniel T. |
9 (RLIN) | 87127 |
240 ## - TEK BİÇİM ESER ADI | |
Tek biçim eser adı | Why don't students like school? |
Eserin dili | Turkish. |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Çocuklar okulu neden sevmez? / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | by Daniel T. Willingham. |
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ | |
Sürüm bildirimi | 1st ed. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | İstanbul : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | İthaki, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 20211. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | 190 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill. ; |
Boyutlar | 23 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. [183-190) and index. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Explains the cognitive and biological basis for learning and provides insight on how teachers can use story, emotion, memory, context, and routine to improve student knowledge and the learning experience. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Effective teaching. |
9 (RLIN) | 23327 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Learning, Psychology of. |
9 (RLIN) | 7193 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Psychology of learning. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 1065 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 2846 |
926 ## - | |
-- | Destiny Material Type |
-- | Paperback |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Kitap |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 370.15 WIL /I | T 306378 | 18.12.2024 | Kitap | Dewey Ondalık Sınıflama | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) | 01.09.2021 |