Çocuklar okulu neden sevmez? / (Kayıt no. 58526)

MARC ayrıntıları
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01374pam a2200337 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 86075
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219014335.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 100329s2011||||tura|||f|b||||001|0|tur|d
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9786053751564
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi ICrlF
Transkripsiyon birimi ICrlF
Düzeltme birimi ICrlF
050 #4 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB1060
Materyal numarası .W5435 2009
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası P 370.15 WIL /I
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Willingham, Daniel T.
9 (RLIN) 87127
240 ## - TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı Why don't students like school?
Eserin dili Turkish.
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Çocuklar okulu neden sevmez? /
Sorumluluk bildirimi, vb. by Daniel T. Willingham.
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ
Sürüm bildirimi 1st ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. İstanbul :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. İthaki,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 20211.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam 190 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill. ;
Boyutlar 23 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. [183-190) and index.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Explains the cognitive and biological basis for learning and provides insight on how teachers can use story, emotion, memory, context, and routine to improve student knowledge and the learning experience.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Effective teaching.
9 (RLIN) 23327
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning, Psychology of.
9 (RLIN) 7193
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Psychology of learning.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 1065
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 2846
926 ## -
-- Destiny Material Type
-- Paperback
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Kitap
Mevcut
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 370.15 WIL /I T 306378 18.12.2024 Kitap   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 01.09.2021
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.