Ergen beyin rehberi : (Record no. 58559)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01462pam a2200445 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 86335 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219014342.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 130802s2021||||nyua||||||||||001|0|tur|| |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 158542935X |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9786059218160 |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI | |
Sistem kontrol numarası | (IMchF)fol14914545 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | KOCy |
041 ## - DİL KODU | |
Metin/Ses kaydı veya ayrı başlığın dil kodu | tur |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | P 155.5 SIE/O |
Sürüm bilgisi | 23 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Siegel, Daniel J., |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1957- |
9 (RLIN) | 87951 |
240 ## - TEK BİÇİM ESER ADI | |
Tek biçim eser adı | Brainstorm |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Ergen beyin rehberi : |
Başlığın geri kalanı | ergen beyninin gücü ve amacı / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | by Daniel J. Siegel, M.D. |
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ | |
Sürüm bildirimi | 5th ed. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | İstanbul : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Tuti Kitap, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 2021. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | 342 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill. ; |
Boyutlar | 24 cm. |
500 ## - GENEL BİLGİ | |
Genel not | Includes index. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Kirkus Review |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Publisher's Weekly |
510 3# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Kirkus Review, November 2013 |
510 3# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Publisher's Weekly, October 2013 |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Discusses a number of ways that the teenage brain processes information. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Adult. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Adult |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Adolescent psychology. |
9 (RLIN) | 2736 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Brain. |
9 (RLIN) | 1045 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Cognition in adolescence. |
9 (RLIN) | 88887 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Adolescent psychology. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 2736 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Brain. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 1045 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Theory of knowledge. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 7191 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Zülfikar, Yavuz Fahir, |
Relator terim | trans. |
9 (RLIN) | 88888 |
926 ## - | |
-- | Destiny Material Type |
-- | Paperback |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Toplam süresi uzatılanlar | Tam yer numarası | Barkod | Son ödünç verme tarihi | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
21.12.2024 | 1 | 1 | P 155.5 SIE/O | T 336838 | 21.12.2024 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) | 14.10.2021 |