MARC details
000 -LEADER |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
02189nam a2200421 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI |
kontrol alanı |
110615 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI |
kontrol alanı |
VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI |
kontrol alanı |
20241219014643.0 |
007 - FİZİKSEL TANIMLAMA SABİT ALANI--GENEL BİLGİ |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
co ugu---uuuuu |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
150625s2020||||tr|a|||f|b||||001|0|tur|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
9786254069598 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI |
Özgün kataloglama birimi |
KOCn |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI |
Sınıflama numarası |
P 155.40287 LOS /I |
Sürüm bilgisi |
23 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
Losardo, Angela. |
9 (RLIN) |
90194 |
240 ## - TEK BİÇİM ESER ADI |
Tek biçim eser adı |
Alternative approaches to assessing young children / |
Eserin dili |
Turkish. |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ |
Eser Adı |
Küçük çocukları değerlendirmeye yönelik alternatif yaklaşımlar / |
Sorumluluk bildirimi, vb. |
Angela Losardo, Ph.D., Appalachian State University, Boone, North Carolina, and Angela Notari-Syverson, Ph.D. Seattle, Washington ; foreword by Diane Bricker. |
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ |
Sürüm bildirimi |
2nd ed. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. |
Basım, dağıtım yeri, vb. |
Ankara : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. |
Nobel, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. |
2020. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA |
Kapsam |
xvii, 247 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar |
ill. ; |
Boyutlar |
25 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ |
Bibliyografya, vb. notu |
Includes bibliographical references (p. 215-234) and index. |
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU |
Biçimlendirilmiş içindekiler notu |
Alternatif değerlendirme yöntemlerine tarihsel bir bakış -- Küçük çocukları değerlendirilmesinde alternatif yaklaşımlar -- Değerlendirme ve müdahalenin ilişkilendirilmesi -- Doğal değerlendirme -- Odaklanmış değerlendirme -- performans değerlendirme -- Portfolyo -- Dinamik değerlendirme -- Müfredat temelli dil değerlendirmesi -- Transdisipliner yaklaşım. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU |
Hedef kitle notu |
Professional. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU |
Hedef kitle notu |
Professional |
Kaynak |
Follett Library Resources. |
538 ## - SİSTEM AYRTINTILARI NOTU |
Sistem ayrıntıları notu |
System requirements stated on disc. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Behavioral assessment of children. |
9 (RLIN) |
90195 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Child development |
Genel alt bölüm |
Testing. |
9 (RLIN) |
90196 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Educational tests and measurements. |
9 (RLIN) |
42101 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Psychological tests for children. |
9 (RLIN) |
90197 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Child development |
Genel alt bölüm |
Testing. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears |
9 (RLIN) |
90196 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Child psychology |
Genel alt bölüm |
Methodology. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears |
9 (RLIN) |
90198 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Educational tests and measurements. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears |
9 (RLIN) |
42101 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Psychological tests for children. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears |
9 (RLIN) |
90197 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
Bıçakçı, Müdriye Yıldız, |
Relator terim |
trans. |
9 (RLIN) |
90199 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
Notari-Syverson, Angela. |
9 (RLIN) |
90200 |
926 ## - |
-- |
Destiny Material Type |
-- |
Paperback |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması |
Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü |
Book |