Dört kuleli şövalye kalesi / (Record no. 61455)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 04032nam a2200385 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 111609
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219014835.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 120529n||||||||||||||||||||||000|0|tur|d
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9786059795906
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi KOCk
041 ## - DİL KODU
Metin/Ses kaydı veya ayrı başlığın dil kodu tur
100 ## - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Arman, İpek.
9 (RLIN) 87496
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Dört kuleli şövalye kalesi /
Sorumluluk bildirimi, vb. by İpek Arman.
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ
Sürüm bildirimi 2nd ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Ankara :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Elma Yayınevi,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 2021.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam 63 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar some ill. ;
Boyutlar 20 cm.
500 ## - GENEL BİLGİ
Genel not Bir adada oldukları için görülmesi en muhtemel hayvanlar keçilerdi. Bu küçük ayaklı hayvanların izlerini ve zeytin çekirdeğine benzeyen dışkılarını takip etmeye karar verdiler. Böylece onların su içtikleri yerleri bulacaklardı. Sağ taraflarında ağaçların yoğun olduğu bölgeye doğru yürüdüler, bir süre sonra gerçekten de keçilerin izleri gittikçe belirginleşmeye başladı. Üçü birden bulacakları suyun bir akarsu, çay gibi hareketli bir su olması için dua ediyordu. Çünkü durgun sular genelde içilmeyecek kadar pis, akan sular ise temiz ve kokusuz olurdu. Eğer su kaynağı bulamazlarsa akıllarına tek gelen, gece kurdukları tentenin üzerinde birikecek yağmur sularını kullanmaktı. Bunu sene başında yaptıkları doğada kalma eğitimi sırasında öğrenmişlerdi. Ancak yağmur yağması gerekiyordu. (...) Öğretmenimiz yönleri anlatırken şöyle demişti; &`;Eğer doğadaysanız ve nerede olduğunuzu bilmiyorsanız bakacağınız birkaç yer var. Öncelikle ağaçların yosun tutmuş taraflarını bulmalısınız, bu bize kuzeyi gösterecektir. Sonra da karınca yuvalarının girişlerindeki toprak yığıntısının olduğu yöne bakın, bu da kuzeyi işaret eder". Hadi şimdi hep birlikte bakalım ve emin olalım. Hepsi birden çevrelerindeki ağaçların gövdelerine bakmaya başladılar. Biraz sonra sesler duyuldu. &`;Buldum, buldum." Bu sefer Cem elinde bir bayrak sallıyordu. Bayrak, bir ağacın tamamen yosun tutmuş tarafındaki minik kovuğuna konmuştu. Üzerinde, &`;2" Buldum hemen yönümü, çizdim sonra yolumu, yazıyordu. Hemen onu da torbaya yerleştirdiler. Midas`ın Geveze Berberi ve Prenses Ada`nın Tuhaf Ayakları adlı kitaplarıyla tarih, mitoloji, arkeoloji ve antropolojiyi yakınımıza getiren İpek Arman, bu kez yön bulma ve doğayı incelikle okuma konuları üzerine eğiliyor. Hayatları aniden gizemli bir maceranın sosuna bulanan, bu sırada hem doğayı hem de birbirlerini yeniden keşfeden öğrenci grubunun hikâyesi, şimdi sizin sularınıza demir atmaya hazırlanıyor. İyi okumalar. Yüzer okul Dafne`de öğrenim gören Yakamoz grubu, kendilerini ıssız bir adada bulur. Hiç anlaşamayan bu yedi öğrenci, hiç bilmedikleri adada koca beş gün geçirecektir. Üstelik keşifler yapacak, şifreler çözecek, yiyecek bulacak ve bir hedefe ulaşmaya çalışacaklardır. Ama önce takım olmayı başarmaları gerekmektedir. Yön bulmanın incelikleri nelerdir? Yiyeceklerimiz kısıtlıyken doğada nasıl beslenilir, enerji veren besinler hangileridir? Temiz su kaynaklarına nasıl ulaşılır? Yosunlar ve karınca yuvaları bize neler fısıldar? Kutup Yıldızı nasıl bir yol arkadaşıdır? Gölgeler bize hangi konuda yardım edebilir? Hepsi ve fazlası, Yakamoz grubunun keşiflerinde saklı.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu 3-6.
546 ## - DİL NOTU
Dil notu Turkish
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Setting (Literature)
9 (RLIN) 74388
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Friendship.
9 (RLIN) 1352
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Arkadaşlık.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 91103
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Children's literature.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 9758
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Çocuk edebiyatı.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 91104
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Fiction.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 7152
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Gözlem.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 91105
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Liderlik.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 91106
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Mekanı algılama.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 91107
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Zaman ve mekan.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 91108
650 07 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Roman.
Başlık veya terimin kaynağı swd
9 (RLIN) 79000
700 ## - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Ceyda Kocatürk,
Relator terim ill.
9 (RLIN) 91109
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Son ödünç verme tarihi Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
21.12.2024 1 TF ARM/I T 332310 21.12.2024 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library Primary / Fiction / Turkish (PS) 23.02.2022
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.