Essential questions : (Record no. 61662)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01726pam a2200349 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 111890 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219014908.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 130516s2013||||vaua|||f|b||||001|0|eng|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9781416615057 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | KOCy |
041 ## - DİL KODU | |
Metin/Ses kaydı veya ayrı başlığın dil kodu | tur |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | 371.37 MCT/O |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | McTighe, Jay. |
9 (RLIN) | 58865 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Essential questions : |
Başlığın geri kalanı | opening doors to student understanding / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | by Jay McTighe, Grant Wiggins. |
246 30 - DEĞİŞKEN BAŞLIK BİÇİMİ | |
Uygun başlık/Kısa başlık | Questions |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Alexandria, Va. USA : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | ASCD, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 2013 |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | viii, 119 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill. ; |
Boyutlar | 28 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 111-114) and index. |
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU | |
Biçimlendirilmiş içindekiler notu | What makes a question essential? -- Why use essential questions? -- How do we design essential questions? -- How should we use essential questions? -- How should we address implementation challenges and special cases? -- How do we establish a culture of inquiry in classrooms? -- How do we use essential questions beyond the classroom?. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Explores how to design and frame essential questions that prompt students to think deeply and create a more stimulating environment for learning. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Adult |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Inquiry-based learning. |
9 (RLIN) | 58864 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Questioning. |
9 (RLIN) | 38417 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Learning and scholarship. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 23165 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 2846 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Wiggins, Grant P., |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1950- |
9 (RLIN) | 58869 |
926 ## - | |
-- | Destiny Material Type |
-- | Paperback |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | 371.37 MCT/O | T 333829 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | İngilizce Roman Dışı / English Non Fiction (MS) | 12.05.2022 | |||||
18.12.2024 | 371.37 MCT/O | T 333830 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | İngilizce Roman Dışı / English Non Fiction (MS) | 12.05.2022 |