Essential questions : (Record no. 61662)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01726pam a2200349 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 111890
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219014908.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 130516s2013||||vaua|||f|b||||001|0|eng|d
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781416615057
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi KOCy
041 ## - DİL KODU
Metin/Ses kaydı veya ayrı başlığın dil kodu tur
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 371.37 MCT/O
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı McTighe, Jay.
9 (RLIN) 58865
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Essential questions :
Başlığın geri kalanı opening doors to student understanding /
Sorumluluk bildirimi, vb. by Jay McTighe, Grant Wiggins.
246 30 - DEĞİŞKEN BAŞLIK BİÇİMİ
Uygun başlık/Kısa başlık Questions
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, Va. USA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. ASCD,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 2013
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam viii, 119 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill. ;
Boyutlar 28 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 111-114) and index.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu What makes a question essential? -- Why use essential questions? -- How do we design essential questions? -- How should we use essential questions? -- How should we address implementation challenges and special cases? -- How do we establish a culture of inquiry in classrooms? -- How do we use essential questions beyond the classroom?.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Explores how to design and frame essential questions that prompt students to think deeply and create a more stimulating environment for learning.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Adult
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Inquiry-based learning.
9 (RLIN) 58864
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Questioning.
9 (RLIN) 38417
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning and scholarship.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 23165
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 2846
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Wiggins, Grant P.,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1950-
9 (RLIN) 58869
926 ## -
-- Destiny Material Type
-- Paperback
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   371.37 MCT/O T 333829 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library İngilizce Roman Dışı / English Non Fiction (MS) 12.05.2022
18.12.2024   371.37 MCT/O T 333830 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library İngilizce Roman Dışı / English Non Fiction (MS) 12.05.2022
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.