Çocuklar nasıl öğrenir: (Record no. 61668)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01697cam a2200373 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 111896
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219014909.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 920417s2022||||tr|a|||||b||||001|0|tur||
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9789756744413
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi KOCy
041 ## - DİL KODU
Metin/Ses kaydı veya ayrı başlığın dil kodu tur
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası P 370.1523 MAR/O
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Markova, Dawna,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1942-
9 (RLIN) 91395
240 ## - TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı How your child is smart :
Eserin dili a life-changing approach to learning
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Çocuklar nasıl öğrenir:
Başlığın geri kalanı NLP ile çocuğunuzun zekasını geliştirin /
Sorumluluk bildirimi, vb. by Dawna Markova with Anne Powell ; foreword by Peter M. Senge.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. İstanbul:
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Kuraldışı,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 2022
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam 205 p.
Diğer fiziksel ayrıntılar ill. ;
Boyutlar 23 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references and index.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Presents a practical approach to understanding learning patterns in children and includes advice for helping with homework, communicating with teachers, and improving the quality of their education.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Adult
546 ## - DİL NOTU
Dil notu Turkish.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Education, Elementary
Genel alt bölüm Parent participation
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 91396
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning, Psychology of.
9 (RLIN) 7193
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Thought and thinking
Genel alt bölüm Study and teaching (Elementary)
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 91397
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Elementary education
Coğrafi alt bölüm United States.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 91398
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Psychology of learning.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 1065
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Thought and thinking
Genel alt bölüm Study and teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 23025
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Güzelküçük, Hicran
Relator terim trans.
9 (RLIN) 40057
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Powell, Anne,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1950-
9 (RLIN) 91399
926 ## -
-- Destiny Material Type
-- Paperback
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 370.1523 MAR/O T 333832 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 13.05.2022
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.