MARC details
000 -LEADER |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
02925nam a2200493 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI |
kontrol alanı |
112113 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI |
kontrol alanı |
VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI |
kontrol alanı |
20241219014933.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ |
sabit uzunluktaki kontrol alanı |
210825s2022||||inua|||f|b||||001|0|eng|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI |
LC kontrol numarası |
2021035946 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
1943360618 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
9781943360611 |
Niteleyici bilgi |
pbk |
035 ## - SİSTEM KONTROL NUMARASI |
Sistem kontrol numarası |
(IMchF)fol20342993 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI |
Özgün kataloglama birimi |
DLC |
Kataloglama dili |
eng |
Transkripsiyon birimi |
DLC |
Düzeltme birimi |
ICrlF |
042 ## - KİMLİK DOĞRULAMA KODU |
Kimlik doğrulama kodu |
pcc |
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU |
Coğrafi alan kodu |
n-us--- |
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI |
Sınıflama numarası |
LC4631 |
Materyal numarası |
.R89 2022 |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI |
Sınıflama numarası |
371.92 |
Sürüm bilgisi |
23 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
Ruyle, Mike. |
9 (RLIN) |
91594 |
245 14 - ESER ADI BİLDİRİMİ |
Eser Adı |
The school wellness wheel : |
Başlığın geri kalanı |
a framework addressing trauma, culture, and mastery to raise student achievement / |
Sorumluluk bildirimi, vb. |
Mike Ruyle, Libby Child, Nancy Dome, with Jason Cummings, Brian Farragher, Crystal Green-Braswell, and Alondra Velasco Ledezma ; foreword by Robert J. Marzano. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. |
Basım, dağıtım yeri, vb. |
Bloomington, IN : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. |
Marzano Resources, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. |
[2022] |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA |
Kapsam |
xiv, 185 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar |
ill. ; |
Boyutlar |
26 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ |
Bibliyografya, vb. notu |
Includes bibliographical references (p. 153-177) and index. |
520 ## - ÖZET, VB. |
Özet, vb. |
"In [this book], [the] authors provide a framework to respond to students' cognitive, social, and emotional needs. Childhood trauma and stress can have long-lasting repercussions on students' physical and emotional growth. The authors assert that schools can evolve to address student trauma and promote wellness and healing. Educators can create safe and supportive environments by incorporating the three points on which the school wellness wheel pivots--mastery-based learning, trauma-responsive systems, and culturally responsive teaching--into their educational practices and procedures. By reading this book, educators learn how to create a resilience-centered school, conducive to student growth and healing"--Provided by publisher. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU |
Hedef kitle notu |
Professional. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU |
Hedef kitle notu |
Professional |
Kaynak |
Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Academic achievement |
Coğrafi alt bölüm |
United States. |
9 (RLIN) |
60413 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Children with mental disabilities |
Genel alt bölüm |
Education |
Coğrafi alt bölüm |
United States. |
9 (RLIN) |
91595 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Competency-based education |
Coğrafi alt bölüm |
United States. |
9 (RLIN) |
91596 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Culturally relevant pedagogy |
Coğrafi alt bölüm |
United States. |
9 (RLIN) |
91597 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Psychic trauma in children |
Coğrafi alt bölüm |
United States. |
9 (RLIN) |
91598 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Academic achievement |
Coğrafi alt bölüm |
United States. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears |
9 (RLIN) |
60413 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Child psychology. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears |
9 (RLIN) |
676 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Children with mental disabilities |
Genel alt bölüm |
Education |
Coğrafi alt bölüm |
United States. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears |
9 (RLIN) |
91595 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Competency-based education. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears |
9 (RLIN) |
91599 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi |
Multicultural education |
Coğrafi alt bölüm |
United States. |
Başlık veya terimin kaynağı |
sears |
9 (RLIN) |
40029 |
655 #7 - DİZİN TERİMİ--TÜR/BİÇİM |
Tür/biçim verisi veya odak terim |
Instructional and educational works. |
Terim kaynağı |
lcgft |
9 (RLIN) |
87131 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
Child, Libby. |
9 (RLIN) |
91600 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
Dome, Nancy. |
9 (RLIN) |
91601 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI |
Kişi adı |
Marzano, Robert J. |
9 (RLIN) |
7243 |
776 08 - EK FİZİKSEL FORM GİRİŞİ |
İlişkili bilgiler |
Online version: |
Ana giriş başlığı |
Ruyle, Mike. |
Eser Adı |
School wellness wheel |
Yayının yeri, yayınevi ve yayın tarihi |
Bloomington, IN : Marzano Resources, [2022] |
Uluslararası Standart Kitap Numarası |
9781943360628 |
Kayıt kontrol numarası |
(DLC) 2021035947 |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması |
Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü |
Book |