Okul öncesinden liseye matematikle düşünen sınıflar: (Record no. 61827)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01973nam a2200409 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 112572 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219014936.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 200717s2022||||tr|a|||f|b||||001|0|tur|| |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9786051706962 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | KOCy |
041 ## - DİL KODU | |
Metin/Ses kaydı veya ayrı başlığın dil kodu | tur |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | T 510.712 LIL/O |
Sürüm bilgisi | 23 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Liljedahl, Peter, |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1967- |
9 (RLIN) | 91622 |
240 ## - TEK BİÇİM ESER ADI | |
Tek biçim eser adı | Building thinking classrooms in mathematics, grades K-12 : |
Eserin dili | 14 teaching practices for enhancing learning |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Okul öncesinden liseye matematikle düşünen sınıflar: |
Başlığın geri kalanı | öğrenmeyi destekleyici 14 öğretim uygulaması/ |
Sorumluluk bildirimi, vb. | by Peter Liljedahl ; foreword by Tracy Johnston Zager ; illustrations by Laura Wheeler. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Ankara: |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Anı Yayıncılık, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 2022. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | 348 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill.; |
Boyutlar | 23 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references and index. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | "Offers invaluable guidance for educators to effectively implement in their classrooms. Dr. Peter Liljedahl has provided comprehensive and meaningful tasks, accompanying detailed research and explanations, for creating the optimal classroom environment--a thinking classroom"--Provided by publisher. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
546 ## - DİL NOTU | |
Dil notu | Turkish. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Classroom environment. |
9 (RLIN) | 60429 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Effective teaching. |
9 (RLIN) | 23327 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Mathematics |
Genel alt bölüm | Study and teaching (Elementary) |
9 (RLIN) | 38303 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Mathematics |
Genel alt bölüm | Study and teaching (Secondary) |
9 (RLIN) | 7613 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Classroom management. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 23089 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Mathematics |
Genel alt bölüm | Study and teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 1402 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Teaching. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 2846 |
655 #7 - DİZİN TERİMİ--TÜR/BİÇİM | |
Tür/biçim verisi veya odak terim | Instructional and educational works. |
9 (RLIN) | 87131 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Aydoğan Yenmez, Arzu |
Relator terim | trans. |
9 (RLIN) | 91623 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Gökçe, Semirhan |
Relator terim | trans. |
9 (RLIN) | 91624 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Zager, Tracy, |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1972- |
9 (RLIN) | 91625 |
926 ## - | |
-- | Destiny Material Type |
-- | Paperback |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | T 510.712 LIL/O | T 332882 | 18.12.2024 | Book | Lost | Dewey Ondalık Sınıflama | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Türkçe Roman Dışı / Turkish Non-Fiction (MS) | 04.07.2022 |