Dönüştüren eğitim: (Record no. 61912)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 02269pam a2200409 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 112903 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219014950.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 180111s2018||||tr|||||||b||||001|0|tur|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2017055209 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9786052250570 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | KOCy |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | P 371.33 COU/O |
Sürüm bilgisi | 23 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Couch, John D., |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1947- |
9 (RLIN) | 91743 |
240 ## - TEK BİÇİM ESER ADI | |
Tek biçim eser adı | Rewiring education : |
Eserin dili | how technology can unlock every student's potential / |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Dönüştüren eğitim: |
Başlığın geri kalanı | her öğrencinin gerçek potansiyelini ortaya çıkaran nedir? / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | by John Couch, with Jason Towne ;forword by Steve Wozniak. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | İstanbul: |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Sola Unitas, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 2018. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | 239 p. ; |
Boyutlar | 24 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references and index. |
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU | |
Biçimlendirilmiş içindekiler notu | Rewiring -- Design -- Potential -- Motivation -- Learning -- Spaces -- Challenges -- CBL -- Access -- Build -- Code -- Teaching -- Technology -- Transformative! -- Futuristic. |
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Library Journal |
510 3# - ATIF/REFERANSLAR NOTU | |
Kaynağın adı | Library Journal, May 2018 |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | John Couch shares the lessons he's learned from Apple's major research study, Apple Classrooms of Tomorrow (ACOT), and its follow-up (ACOT 2), highlighting the effects of the Challenge-Based Learning framework, utilizing science-backed methods and technologies that benefit all students; and discusses how parents, teachers, and voters can ensure children are provided with opportunities and access to the relevant, creative, collaborative, and challenging learning environments they need to succeed. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Adult |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Adult |
Kaynak | Follett Library Resources |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Education |
Genel alt bölüm | Aims and objectives |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 23170 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Educational change |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 19589 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Educational technology |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 41294 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Education |
Genel alt bölüm | Aims and objectives. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 16835 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Educational change |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 19589 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Educational technology |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 41294 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Towne, Jason. |
9 (RLIN) | 91744 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Wozniak, Steve, |
Bir isim ile ilişkili tarihler | 1950- |
9 (RLIN) | 91745 |
926 ## - | |
-- | Destiny Material Type |
-- | Paperback |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
18.12.2024 | P 371.33 COU/O | T 332435 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) | 20.09.2022 |