Dönüştüren eğitim: (Record no. 61912)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 02269pam a2200409 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 112903
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219014950.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 180111s2018||||tr|||||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2017055209
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9786052250570
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi KOCy
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası P 371.33 COU/O
Sürüm bilgisi 23
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Couch, John D.,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1947-
9 (RLIN) 91743
240 ## - TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı Rewiring education :
Eserin dili how technology can unlock every student's potential /
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Dönüştüren eğitim:
Başlığın geri kalanı her öğrencinin gerçek potansiyelini ortaya çıkaran nedir? /
Sorumluluk bildirimi, vb. by John Couch, with Jason Towne ;forword by Steve Wozniak.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. İstanbul:
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Sola Unitas,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 2018.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam 239 p. ;
Boyutlar 24 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references and index.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu Rewiring -- Design -- Potential -- Motivation -- Learning -- Spaces -- Challenges -- CBL -- Access -- Build -- Code -- Teaching -- Technology -- Transformative! -- Futuristic.
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU
Kaynağın adı Library Journal
510 3# - ATIF/REFERANSLAR NOTU
Kaynağın adı Library Journal, May 2018
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. John Couch shares the lessons he's learned from Apple's major research study, Apple Classrooms of Tomorrow (ACOT), and its follow-up (ACOT 2), highlighting the effects of the Challenge-Based Learning framework, utilizing science-backed methods and technologies that benefit all students; and discusses how parents, teachers, and voters can ensure children are provided with opportunities and access to the relevant, creative, collaborative, and challenging learning environments they need to succeed.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Adult
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Adult
Kaynak Follett Library Resources
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Education
Genel alt bölüm Aims and objectives
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 23170
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational change
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 19589
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational technology
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 41294
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Education
Genel alt bölüm Aims and objectives.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 16835
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational change
Coğrafi alt bölüm United States.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 19589
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational technology
Coğrafi alt bölüm United States.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 41294
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Towne, Jason.
9 (RLIN) 91744
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Wozniak, Steve,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1950-
9 (RLIN) 91745
926 ## -
-- Destiny Material Type
-- Paperback
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 371.33 COU/O T 332435 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 20.09.2022
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.