The understanding by design guide to creating high-quality units / (Record no. 62111)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01513pam a2200361 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 113234
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219015027.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 100927s2011||||vaua|||f|b||||000|0|eng||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2010041160
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 1416611495
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781416611493 (pbk. : alk. paper)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi ICrlF
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU
Coğrafi alan kodu n-us---
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası LB2806.15
Materyal numarası .W545 2011
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 375/.001
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Wiggins, Grant P.,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1950-
9 (RLIN) 58869
245 14 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı The understanding by design guide to creating high-quality units /
Sorumluluk bildirimi, vb. Grant Wiggins and Jay McTighe.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, VA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. ASCD,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2011.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam 122 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 28 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. A guide to designing curriculum units based on the basic concepts and elements of Understanding by Design (UbD) that includes discussion and explanation of key ideas, guiding exercises, worksheets, design tips, examples, review criteria, and a list of resources.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Comprehension.
9 (RLIN) 23022
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Curriculum planning
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 32026
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Curriculum-based assessment
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 58866
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning.
9 (RLIN) 124
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Curriculum planning
Coğrafi alt bölüm United States.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 32026
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning and scholarship.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 23165
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı McTighe, Jay.
9 (RLIN) 58865
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 375 WIG/I T 207392 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library Primary (PS) 28.10.2022
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.