Pozitif ergenlik: (Record no. 62669)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01761pam a2200349 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 113978
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219015139.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 070309s2022||||tr|||||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2007010070
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9786052250204
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi KOCy
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası P 155.50973 LER/O
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Lerner, Richard M.
9 (RLIN) 92602
245 17 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Pozitif ergenlik:
Başlığın geri kalanı ergenlik döneminde çocuğunuzla değişen ilişkilerinizi yeniden şekillendirebilmek için güçlü bir rehber!/
Sorumluluk bildirimi, vb. by Richard M. Lerner, with Roberta Israeloff.
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ
Sürüm bildirimi 4th ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. İstanbul :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Sola Unitas,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 2022.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam 278 p. ;
Boyutlar 23 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references and index.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu What we can learn from Tom and Huck -- Promoting positive development : from theory to action -- Competence -- Confidence -- Connection -- Character -- Caring -- Contribution -- When real trouble brews -- Beyond our own families : a call to action.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Argues that, contrary to modern stereotypes, teens today are not obstinate, sullen, or prone to bad decisions and unreasonable behavior, and are instead good kids who have healthy relationships with their families, encouraging a new way of thinking that will change how adults view and treat teens.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Adult
546 ## - DİL NOTU
Dil notu Turkish.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Adolescence.
9 (RLIN) 1340
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Adolescent psychology.
9 (RLIN) 2736
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Adolescence.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 1340
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Adolescent psychology.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 2736
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Şimşek, Özlem.
Relator terim trans.
9 (RLIN) 92603
926 ## -
-- Destiny Material Type
-- Paperback
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 155.50973 LER/O T 333160 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 03.03.2023
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.