Öğrenme ilişkileri : (Record no. 62670)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01449nam a2200397 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 113979
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219015139.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 160511s2021||||tr|||||||b||||001|0|tur|d
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9786059911078
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi KOCy
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası P 370.15 YOU/O
Sürüm bilgisi 23
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Youell, Biddy.
9 (RLIN) 92604
245 18 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Öğrenme ilişkileri :
Başlığın geri kalanı eğitimde psikanalitik düşünce /
Sorumluluk bildirimi, vb. by Biddy Youell ; with contributions from the writings of Hamish Canham.
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ
Sürüm bildirimi 2nd ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. İstanbul:
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Bağlam Yayınları,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 2021.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam 224 p. ;
Boyutlar 22 cm.
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi Bağlam Yayınları;
Cilt/seri atama 413.
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi Düş/Düşün Dizisi;
Cilt/seri atama 45.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references and index.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Adult
546 ## - DİL NOTU
Dil notu Turkish.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Child analysis.
9 (RLIN) 52547
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Education
Genel alt bölüm Psychological aspects.
9 (RLIN) 92605
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning, Psychology of.
9 (RLIN) 7193
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Education
Genel alt bölüm Psychological aspects.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 92605
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Psychology of learning.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 1065
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Psychotherapy.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 1042
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Canham, Hamish.
9 (RLIN) 92606
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Şahin, Alper.
Relator terim trans.
9 (RLIN) 92607
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Tilki, Evrem.
Relator terim trans.
9 (RLIN) 92608
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Uğuzalp, Erkan.
Relator terim trans.
9 (RLIN) 92609
926 ## -
-- Destiny Material Type
-- Paperback
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
18.12.2024   P 370.15 YOU/O T 207573 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 03.03.2023
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.