Giving students a say : (Record no. 63745)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01859nam a2200385 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 115105 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219015412.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 200923s2021||||vaua|||f|b||||001|0|eng|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2020040094 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9781416629801 |
Niteleyici bilgi | (pbk.) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | KOCb |
Kataloglama dili | eng |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU | |
Coğrafi alan kodu | n-us--- |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | P 371.26 DUE/I |
Sürüm bilgisi | 23 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Dueck, Myron. |
9 (RLIN) | 93846 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Giving students a say : |
Başlığın geri kalanı | smarter assessment practices to empower and engage / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Myron Dueck ; foreword by John Hattie. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Alexandria, Va. : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | ASCD, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | [2021] |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | xiv, 186 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | ill. ; |
Boyutlar | 26 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references (p. 173-179) and index. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | "This practical, engaging guide explores how student-centered assessment not only improves student engagement and achievement but also ensures that assessment is accurate, meaningful, and fair"--Provided by publisher. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Educational evaluation |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 63395 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Educational tests and measurements |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 58797 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Grading and marking (Students) |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 60477 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Educational evaluation |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 63395 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Educational tests and measurements |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 58797 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Grading and marking (Education). |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 59953 |
655 #7 - DİZİN TERİMİ--TÜR/BİÇİM | |
Tür/biçim verisi veya odak terim | Instructional and educational works. |
Terim kaynağı | lcgft |
9 (RLIN) | 87131 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Hattie, John. |
9 (RLIN) | 93847 |
776 08 - EK FİZİKSEL FORM GİRİŞİ | |
İlişkili bilgiler | Online version: |
Ana giriş başlığı | Dueck, Myron, |
Eser Adı | Giving students a say |
Yayının yeri, yayınevi ve yayın tarihi | Alexandria : ASCD, 2021. |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9781416629818 |
Kayıt kontrol numarası | (DLC) 2020040095 |
926 ## - | |
-- | Destiny Material Type |
-- | Paperback |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Toplam süresi uzatılanlar | Tam yer numarası | Barkod | Son ödünç verme tarihi | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
21.12.2024 | 2 | 2 | P 371.26 DUE/I | T 323396 | 21.12.2024 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | Primary / Non-Fiction / Teacher Resources (PS) | 13.02.2024 |