Giving students a say : (Record no. 63745)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01859nam a2200385 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 115105
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219015412.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 200923s2021||||vaua|||f|b||||001|0|eng||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2020040094
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781416629801
Niteleyici bilgi (pbk.)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi KOCb
Kataloglama dili eng
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi DLC
043 ## - COĞRAFİ ALAN KODU
Coğrafi alan kodu n-us---
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası P 371.26 DUE/I
Sürüm bilgisi 23
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Dueck, Myron.
9 (RLIN) 93846
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Giving students a say :
Başlığın geri kalanı smarter assessment practices to empower and engage /
Sorumluluk bildirimi, vb. Myron Dueck ; foreword by John Hattie.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, Va. :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. ASCD,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. [2021]
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam xiv, 186 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill. ;
Boyutlar 26 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 173-179) and index.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. "This practical, engaging guide explores how student-centered assessment not only improves student engagement and achievement but also ensures that assessment is accurate, meaningful, and fair"--Provided by publisher.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational evaluation
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 63395
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational tests and measurements
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 58797
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Grading and marking (Students)
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 60477
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational evaluation
Coğrafi alt bölüm United States.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 63395
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational tests and measurements
Coğrafi alt bölüm United States.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 58797
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Grading and marking (Education).
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 59953
655 #7 - DİZİN TERİMİ--TÜR/BİÇİM
Tür/biçim verisi veya odak terim Instructional and educational works.
Terim kaynağı lcgft
9 (RLIN) 87131
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Hattie, John.
9 (RLIN) 93847
776 08 - EK FİZİKSEL FORM GİRİŞİ
İlişkili bilgiler Online version:
Ana giriş başlığı Dueck, Myron,
Eser Adı Giving students a say
Yayının yeri, yayınevi ve yayın tarihi Alexandria : ASCD, 2021.
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781416629818
Kayıt kontrol numarası (DLC) 2020040095
926 ## -
-- Destiny Material Type
-- Paperback
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Toplam süresi uzatılanlar Tam yer numarası Barkod Son ödünç verme tarihi Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
21.12.2024 2 2 P 371.26 DUE/I T 323396 21.12.2024 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library Primary / Non-Fiction / Teacher Resources (PS) 13.02.2024
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.