Leading and managing a differentiated classroom / (Record no. 63747)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01554cam a2200313 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 115107 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219015413.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 221101s2023||||vau||||||b||||001|0|eng|| |
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI | |
LC kontrol numarası | 2022047464 |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9781416631774 |
Niteleyici bilgi | (paperback) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | KOCb |
Kataloglama dili | eng |
Transkripsiyon birimi | DLC |
Düzeltme birimi | DLC |
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | P 371.39 TOM/I |
Sürüm bilgisi | 23/eng/20221102 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Tomlinson, Carol A. |
9 (RLIN) | 60987 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Leading and managing a differentiated classroom / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | Carol Ann Tomlinson, Marcia B. Imbeau. |
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ | |
Sürüm bildirimi | 2nd ed. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Arlington, Va. : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | ASCD, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 2023. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | 200 p. ; |
Boyutlar | 26 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes bibliographical references and index. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | "Updated with new research and insights, this foundational guide to an essential aspect of differentiation provides the strategies teachers need to lead and manage classrooms where each student is recognized and respected and every student thrives"-- |
Kaynak atama | Provided by publisher. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Classroom management |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 45380 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Inclusive education |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 93848 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Individualized instruction |
Coğrafi alt bölüm | United States. |
9 (RLIN) | 63404 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Imbeau, Marcia B. |
9 (RLIN) | 93849 |
776 08 - EK FİZİKSEL FORM GİRİŞİ | |
İlişkili bilgiler | Online version: |
Ana giriş başlığı | Tomlinson, Carol A. |
Eser Adı | Leading and managing a differentiated classroom |
Baskı | 2nd edition. |
Yayının yeri, yayınevi ve yayın tarihi | Arlington, Virginia : ASCD, 2023 |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9781416631781 |
Kayıt kontrol numarası | (DLC) 2022047465 |
926 ## - | |
-- | Destiny Material Type |
-- | Paperback |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Toplam süresi uzatılanlar | Tam yer numarası | Barkod | İade tarihi | Son ödünç verme tarihi | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
25.06.2025 | 4 | 18 | P 371.39 TOM/I | T 323395 | 25.08.2025 | 25.06.2025 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | Primary / Non-Fiction / Teacher Resources (PS) | 13.02.2024 |