Designing authentic performance tasks and projects : (Kayıt no. 63749)

MARC ayrıntıları
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 02382pam a2200409 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 115109
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219015413.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 191016s2020||||vaua|||f|b||||001|0|eng||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2019033055
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781416628361
Niteleyici bilgi (pbk.)
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi KOCb
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası P 371.3 MCT/I
Sürüm bilgisi 23
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı McTighe, Jay.
9 (RLIN) 58865
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Designing authentic performance tasks and projects :
Başlığın geri kalanı tools for meaningful learning and assessment /
Sorumluluk bildirimi, vb. Jay McTighe, Kristina J. Doubet, Eric M. Carbaugh.
246 3# - DEĞİŞKEN BAŞLIK BİÇİMİ
Uygun başlık/Kısa başlık Designing authentic performance tasks & projects
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, Va. USA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. ASCD,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. [2020]
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam 253 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill. ;
Boyutlar 26 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 239-242) and index.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu Implementing performance tasks and projects: What and why -- Designing authentic performance tasks -- Crafting cohesive project-based learning experiences -- Constructing and using evaluation tools to enhance student performance -- Teaching to support student performance on tasks and projects -- Tailoring tasks and projects for all students -- Collaborating to manage projects and performances: a teacher-student partnership -- Creating a performance-based curriculum.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. "Comprehensive guide to engaging students in active, relevant, and deeper learning as they transfer knowledge, skills, and understandings to the real world"--Provided by publisher.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Competency-based education.
9 (RLIN) 91599
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational tests and measurements.
9 (RLIN) 42101
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Project method in teaching.
9 (RLIN) 23094
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Competency-based education.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 91599
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Educational tests and measurements.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 42101
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Project method in teaching.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 23094
655 #7 - DİZİN TERİMİ--TÜR/BİÇİM
Tür/biçim verisi veya odak terim Instructional and educational works.
Terim kaynağı lcgft
9 (RLIN) 87131
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Carbaugh, Eric M.
9 (RLIN) 93850
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Doubet, Kristina,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1969-
9 (RLIN) 93851
776 08 - EK FİZİKSEL FORM GİRİŞİ
İlişkili bilgiler Online version:
Ana giriş başlığı McTighe, Jay,
Eser Adı Designing authentic performance tasks and projects
Yayının yeri, yayınevi ve yayın tarihi Alexandria, Virginia : ASCD, 2020.
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9781416628873
Kayıt kontrol numarası (DLC) 2019033056
926 ## -
-- Destiny Material Type
-- Paperback
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Kitap
Mevcut
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Toplam süresi uzatılanlar Tam yer numarası Barkod Son ödünç verme tarihi Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
21.12.2024 2 2 P 371.3 MCT/I T 323398 21.12.2024 18.12.2024 Kitap   Dewey Ondalık Sınıflama       İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library Primary / Non-Fiction / Teacher Resources (PS) 13.02.2024
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.