Understanding differentiated instruction / (Record no. 63751)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01381pam a2200325 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 115111 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219015413.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 171212s2017||||vaua|||f||||||000|0|eng|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9781416624226 |
Niteleyici bilgi | (laminated) |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | KOCb |
Kataloglama dili | eng |
Transkripsiyon birimi | ICrlF |
Düzeltme birimi | ICrlF |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | P 371.39 TOM/I |
Sürüm bilgisi | 23 |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Tomlinson, Carol A. |
9 (RLIN) | 60987 |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Understanding differentiated instruction / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | by Carol Ann Tomlinson. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | [Alexandria, Va.] : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | ASCD, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | [2017] |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | 6 p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | col. ill. ; |
Boyutlar | 28 cm. |
520 ## - ÖZET, VB. | |
Özet, vb. | Provides a guide for teachers that looks at differentiated instruction that focus on key terms, getting started, critical pointers, and other topics. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional. |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | Professional |
Kaynak | Follett Library Resources. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Cognitive styles in children. |
9 (RLIN) | 63317 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Individualized instruction. |
9 (RLIN) | 60697 |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Mixed ability grouping in education. |
9 (RLIN) | 63318 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Ability grouping in education. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 60990 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Cognitive styles in children. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 63317 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Individualized instruction. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 60697 |
655 #7 - DİZİN TERİMİ--TÜR/BİÇİM | |
Tür/biçim verisi veya odak terim | Instructional and educational works. |
Terim kaynağı | lcgft |
9 (RLIN) | 87131 |
926 ## - | |
-- | Destiny Material Type |
-- | Other |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Toplam süresi uzatılanlar | Tam yer numarası | Barkod | İade tarihi | Son ödünç verme tarihi | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
25.06.2025 | 4 | 17 | P 371.39 TOM/I | T 323394 | 25.08.2025 | 25.06.2025 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | Primary / Non-Fiction / Teacher Resources (PS) | 13.02.2024 |