Yapabiliriz : (Record no. 64448)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 01193nam a2200349 a 4500 |
001 - KONTROL NUMARASI | |
kontrol alanı | 116037 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | VKV |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20241219015555.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 120529n2024||||tr||||||||||||000|0|tur|d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9786254297045 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Özgün kataloglama birimi | KOCb |
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | T 177 TIE/I |
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Tielmann, Christian. |
9 (RLIN) | 76637 |
240 ## - TEK BİÇİM ESER ADI | |
Tek biçim eser adı | Wir können das! |
-- | Turkish |
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Yapabiliriz : |
Başlığın geri kalanı | Nazik ve anlayışlı olabiliriz / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | by Christian Tielmann. |
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ | |
Sürüm bildirimi | 1st ed. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | İstanbul : |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 2024. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | [24] p. : |
Diğer fiziksel ayrıntılar | col. ill. ; |
Boyutlar | 21 cm. |
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ | |
Süreli yayın bildirimi | Genel Yayın Numarası ; |
Cilt/seri atama | 6033 |
490 1# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ | |
Süreli yayın bildirimi | İlk okuma kitabım |
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU | |
Hedef kitle notu | K-3. |
546 ## - DİL NOTU | |
Dil notu | Turkish. |
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Kindness |
Form alt bölümü | Juvenile literature. |
9 (RLIN) | 75285 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Behaviours. |
9 (RLIN) | 92172 |
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Social Emotional Learning. |
Başlık veya terimin kaynağı | sears |
9 (RLIN) | 94185 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Heger, Lena., |
Relator terim | ill. |
9 (RLIN) | 94666 |
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Kişi adı | Kul, Ayşe., |
Relator terim | Trans. |
9 (RLIN) | 93217 |
830 #0 - SERİLER EK GİRİŞ--TEK BİÇİM ESER ADI | |
Tek biçim eser adı | Genel Yayın Numarası ; |
Cilt/seri atama | 6033. |
9 (RLIN) | 66586 |
926 ## - | |
-- | Destiny Material Type |
-- | Paperback |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Toplam süresi uzatılanlar | Tam yer numarası | Barkod | Son ödünç verme tarihi | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
16.01.2025 | 1 | 1 | T 177 TIE/I | T 323866 | 21.12.2024 | 18.12.2024 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library | Primary / Non-Fiction / Turkish (PS) | 03.06.2024 |