Understanding by design / (Record no. 64778)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01895pam a2200361 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 116395
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241219015634.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 040907s2005||||vaua|||||b||||001|0|tur||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 2004021131
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 1416600353 (alk. paper)
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası P 375.001/O
Sürüm bilgisi 22
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Wiggins, Grant P.,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1950-
9 (RLIN) 58869
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Understanding by design /
Sorumluluk bildirimi, vb. Grant Wiggins and Jay McTighe.
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ
Sürüm bildirimi Expanded 2nd ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. Alexandria, VA :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Association for Supervision and Curriculum Development,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c2005.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam xi, 370 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 28 cm.
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ
Bibliyografya, vb. notu Includes bibliographical references (p. 355-364) and index.
505 0# - BİÇİMLENDİRİLMİŞ İÇİNDEKİLER NOTU
Biçimlendirilmiş içindekiler notu Backward design -- Understanding understanding -- Gaining clarity on our goals -- The six facets of understanding -- Essential questions : doorways to understanding -- Crafting understandings -- Thinking like an assessor -- Criteria and validity -- Planning for learning -- Teaching for understanding -- The design process -- The big picture : UBD as curriculum framework -- "Yes, but--".
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU
Kaynağın adı Teacher Librarian.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Presents an explanation of the six aspects understanding and learning, examining ways to design curriculums to engage students in exploring and deepening their understanding of important ideas.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu Professional
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Comprehension.
9 (RLIN) 23022
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Curriculum planning
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 32026
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Curriculum-based assessment
Coğrafi alt bölüm United States.
9 (RLIN) 58866
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning.
9 (RLIN) 124
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Comprehension.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 23022
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Curriculum planning
Coğrafi alt bölüm United States.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 32026
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Learning.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 124
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı McTighe, Jay.
9 (RLIN) 58865
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Son ödünç verme tarihi Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih
21.12.2024 1 P 375.001/O T 314208 21.12.2024 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (MS) 17.09.2024
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.