Duygular en çok neyi sever? / (Kayıt no. 65180)

MARC ayrıntıları
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01981nam a2200337 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 113369
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20250303103953.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 250303n2024||||tr|||||j||||||000|0|tur|d
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 9786051983325
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Transkripsiyon birimi KOCb
041 ## - DİL KODU
Metin/Ses kaydı veya ayrı başlığın dil kodu eng
082 04 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası T 152.4 OZI/I
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Oziewicz, Tina.
9 (RLIN) 92171
240 ## - TEK BİÇİM ESER ADI
Tek biçim eser adı Co lubia uczucia?
Eserin dili Turkish
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Duygular en çok neyi sever? /
Sorumluluk bildirimi, vb. by Tina Oziewicz.
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ
Sürüm bildirimi 1st ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. İstanbul :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Domingo Yayınevi,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. 2024.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam [68]p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar col ill ;
Boyutlar 26 cm.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Farklı farklı duygular, az veya çok hepimizde varlar. Peki acaba bu tuhaf yaratıklar bizim onları hissetmediğimiz mesai saatleri dışında ne yapıyorlar? Hangi duygu yükseklere tırmanıyor, hangisi yerin altına saklanıyor, hangisi bir baloncuğun içinde yaşıyor ve hangisi salyangozlara yardım ediyor? Kaygı, tam olarak neden çekiniyor? Güvenin kurduğu köprüden kimler kimler geçiyor? 25 dile çevrilen bu şairane kitap, içimizdeki duygulara bakmak, onları tanımak ve ailecek onlar hakkında sohbet etmek için harika bir davet. Duygularımıza dair hem tatlı hem manidar gerçekler Oziewicz'nin şairane dili, Zając'ın muzip çizimleriyle birleşiyor; hoş detayları ve düşündüren metaforlarıyla her yaştan bizleri kendi içimizde yolculuğa çıkarıyor. Cevapları ararken çocukları kendi duygularıyla tanıştırıyor, hissetme ilhamı veriyor; duyguları yargılamadan sunarak onlar hakkında konuşmaya teşvik ediyor.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu K-3 3-6.
546 ## - DİL NOTU
Dil notu Turkish
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Behaviours.
9 (RLIN) 92172
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Emotions.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 8203
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Feelings.
Başlık veya terimin kaynağı sears
9 (RLIN) 92173
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Social Emotional Learning
9 (RLIN) 94185
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Sözmez, Edip
Numaralandırma Trans.
9 (RLIN) 92174
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Zajac, Aleksandra,
Bir isim ile ilişkili tarihler ill.
9 (RLIN) 92175
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Kitap
Mevcut
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih Toplam süresi uzatılanlar İade tarihi Son ödünç verme tarihi
03.03.2025   T 152.4 OZI/I T 346872 03.03.2025 Kitap   Dewey Ondalık Sınıflama       İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library Primary / Non-Fiction / Turkish (PS) 03.03.2025      
08.04.2025 1 T 152.4 OZI/I T 325501 04.03.2025 Kitap   Dewey Ondalık Sınıflama       İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library İlkokul Kütüphanesi / Primary School Library Primary / Non-Fiction / Turkish (PS) 04.03.2025 3 08.08.2025 08.04.2025
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.