Etkinlik örnekleriyle güncel öğrenme-öğretme yaklaşımları III / (Record no. 65793)
[ view plain ]
000 -LEADER | |
---|---|
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 00584nam a22002057a 4500 |
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI | |
kontrol alanı | OSt |
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI | |
kontrol alanı | 20250707145613.0 |
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ | |
sabit uzunluktaki kontrol alanı | 250707b |||||||| |||| 00| 0 tur d |
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI | |
Uluslararası Standart Kitap Numarası | 9786053181095 |
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI | |
Transkripsiyon birimi | KOCy |
082 ## - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI | |
Sınıflama numarası | P 371.14 ETK |
245 ## - ESER ADI BİLDİRİMİ | |
Eser Adı | Etkinlik örnekleriyle güncel öğrenme-öğretme yaklaşımları III / |
Sorumluluk bildirimi, vb. | edited by Gülay Ekici. |
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB. | |
Basım, dağıtım yeri, vb. | Ankara: |
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. | Pegem Akademi, |
Yayın, dağıtım tarihi, vb. | 2015. |
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA | |
Kapsam | 514 p.: |
Boyutlar | 23 cm. |
504 ## - BİBLİYOGRAFİ, VB. BİLGİSİ | |
Bibliyografya, vb. notu | Includes index. |
546 ## - DİL NOTU | |
Dil notu | Turkish. |
650 ## - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ | |
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi | Educational sciences. |
700 ## - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI | |
Relator terim | ed. |
Kişi adı | Ekici, Gülay. |
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA) | |
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Dewey Ondalık Sınıflama |
Koha materyal türü | Book |
OPAC içinde bastırmak | Hayır |
Son görüntüleme tarihi | Toplam ödünç verilenler | Tam yer numarası | Barkod | Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih | Koha materyal türü | Kayıp durumu | Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması | Hasar Durumu | Ödünç verilmez | Düşüm durumu | Ana kütüphane | Geçerli Kütüphane | Raftaki konumu | Edinilen tarih |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
07.07.2025 | P 371.14 ETK | T 347382 | 07.07.2025 | Book | Dewey Ondalık Sınıflama | Lise Kütüphanesi / High School Library | Lise Kütüphanesi / High School Library | Öğretmen Kaynakları / Teacher Resources (HS) | 07.07.2025 |