Gee, Wiz! : (Record no. 8510)

MARC details
000 -LEADER
sabit uzunluktaki kontrol alanı 01606pam a2200433 a 4500
001 - KONTROL NUMARASI
kontrol alanı 22933
003 - KONTROL NUMARASI TANIMLAYICI
kontrol alanı VKV
005 - EN SON İŞLEMİN TARİH VE ZAMANI
kontrol alanı 20241218232154.0
008 - SABİT-UZUNLUKTA VERİ ÖĞELERİ--GENEL BİLGİ
sabit uzunluktaki kontrol alanı 830427s1983||||maua|||j||||||000|0|eng||
010 ## - KONGRE KÜTÜPHANESİ KONTROL NUMARASI
LC kontrol numarası 83009834
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0316034444
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0316034452 (pbk.)
020 ## - ULUSLARARASI STANDART KİTAP NUMARASI
Uluslararası Standart Kitap Numarası 0329108360
040 ## - KATALOGLAMA KAYNAĞI
Özgün kataloglama birimi DLC
Transkripsiyon birimi DLC
Düzeltme birimi ICrlF
050 00 - KONGRE KÜTÜPHANESİ YER NUMARASI
Sınıflama numarası Q164
Materyal numarası .A4 1983
082 00 - DEWEY ONLU SINIFLAMA NUMARASI
Sınıflama numarası 507/.8
Sürüm bilgisi 19
100 1# - TEMEL GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Allison, Linda.
9 (RLIN) 613
245 10 - ESER ADI BİLDİRİMİ
Eser Adı Gee, Wiz! :
Başlığın geri kalanı how to mix art and science or the art of thinking scientifically /
Sorumluluk bildirimi, vb. Linda Allison and David Katz ; illustrated by Linda Allison.
250 ## - SÜRÜM BİLDİRİMİ
Sürüm bildirimi 1st ed.
260 ## - YAYIN, DAĞITIM, VB.
Basım, dağıtım yeri, vb. [Boston] :
Yayıncı, dağıtımcı adı, vb. Little, Brown,
Yayın, dağıtım tarihi, vb. c1983.
300 ## - FİZİKSEL AÇIKLAMA
Kapsam 128 p. :
Diğer fiziksel ayrıntılar ill ;
Boyutlar 26 cm.
490 0# - SÜRELİ YAYINLAR BİLDİRİMİ
Süreli yayın bildirimi Brown paper school book
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU
Kaynağın adı Booklist.
510 0# - ATIF/REFERANSLAR NOTU
Kaynağın adı Wilson's Children.
520 ## - ÖZET, VB.
Özet, vb. Presents projects to perform, using materials commonly found around the house, that enable Smart Art to present logical explanations for the magic and mystery created by Wiz.
521 0# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu 5.1.
521 0# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu 5.1
Kaynak Follett Library Resources.
521 2# - HEDEF KİTLE NOTU
Hedef kitle notu 5-8
Kaynak Follett Library Resources.
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Science
Genel alt bölüm Experiments
Form alt bölümü Juvenile literature.
9 (RLIN) 1470
650 #0 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Scientific recreations
Form alt bölümü Juvenile literature.
9 (RLIN) 7439
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Experiments.
9 (RLIN) 91
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Science
Genel alt bölüm Experiments.
9 (RLIN) 30
650 #1 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Scientific recreations.
9 (RLIN) 7946
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Science
Genel alt bölüm Experiments.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 30
650 #7 - KONU EK GİRİŞİ--KONU TERİMİ
Konu terimi veya coğrafi ad giriş öğesi Scientific recreations.
Başlık veya terimin kaynağı sears.
9 (RLIN) 7946
700 1# - EK GİRİŞ--KİŞİ ADI
Kişi adı Katz, David,
Bir isim ile ilişkili tarihler 1928-
9 (RLIN) 18508
852 ## - KONUM
-- 18,68USD
942 ## - EK GİRİŞ ELEMANLARI (KOHA)
Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Dewey Ondalık Sınıflama
Koha materyal türü Book
Holdings
Son görüntüleme tarihi Toplam ödünç verilenler Tam yer numarası Barkod Fiyatın geçerli olmaya başladığı tarih Koha materyal türü Kayıp durumu Sınıflandırma Kaynağı veya raf şeması Hasar Durumu Ödünç verilmez Düşüm durumu Ana kütüphane Geçerli Kütüphane Raftaki konumu Edinilen tarih Maliyet, normal satın alma fiyatı
18.12.2024   507 ALL /I T 500127 18.12.2024 Book   Dewey Ondalık Sınıflama       Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library Ortaokul Kütüphanesi / Middle School Library İngilizce Roman Dışı / English Non Fiction (MS) 08.09.1997 18.68
ZeGeSoft Bilişim Teknolojileri tarafından Koha'nın orjinal sürümü uyarlanıp kurulmuştur.